Таван настай хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжих аргачлалыг туршсан үр дүн: Цэг, зураас, зурлага ашигласан зурах үйлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Гантөмөрийн Цэндсүрэн ; Удирдагч: дэд проф. (Ph.D) Чү. Байгалмаа ; Шүүмжлэгч: дэд проф. (Ph.D) Т. Гэрэлтуяа

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Original language: Mongolian Publisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2023Description: 75 хуудастай: Зурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай; 30см+ CD (12x12)Content type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Subject(s): DDC classification:
  • 21 370.118 Ц956 2023
Online resources:
Contents:
Нэгдүгээр бүлэг. Хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг цэг, зураас, зурлагаар дэмжих боломж арга зам -- Хоёрдугаар бүлэг. Цэг, зураас, зурлагаар дамжуулан хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжих ажлыг судалсан явц, үр дүн
Dissertation note: Боловсрол судлал Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2023
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 370.118 Ц956 2023 (Browse shelf(Opens below)) Гэрээр олгохгүй Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM3145
Total holds: 0

Боловсрол судлал Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2023

Ном зүйтэй (хуудас 59-60)

Нэгдүгээр бүлэг. Хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг цэг, зураас, зурлагаар дэмжих боломж арга зам -- Хоёрдугаар бүлэг. Цэг, зураас, зурлагаар дамжуулан хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжих ажлыг судалсан явц, үр дүн

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077