Сургалтын шинэ агуулгыг хэрэгжүүлэх заах арга зүйн үндэс

By: Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: ; 0Publication details: 1974 Улаанбаатар Ардын боловсролын яамны хэвлэлEdition: 0Description: 213 21.5смContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
Subject(s): DDC classification:
  • 21 372.2 С-75
Online resources:
Contents:
Ерөнхий боловсролын сургуулийг сургалтын шинэ системд шилжүүлэх ажил нь нэг талаас сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулах, нөгөө талаас сургах арга барилыг боловсронгуй болгоход чиглэгдэж байна. Сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулж, төрөл бүрийн хичээдийн шинэ программ, сурах бичгийг зохиохдоо хуучирч ач холбогдлоо алдсан материалыг хасах, шинжлэх ухаан техникийн сүүлийн үеийн ололт амжилтыг тусгах, нэг хичээлээр ба зэрэгцээ хичээлээр давхардуулан суддах явдлыг багасгах, ерөнхийд нь харгалзах доод ангируу шилжүүлэн үзэх, уламжлалт материалыг шинэ арга барилаар судлах, онол практикийн цагийн харьцааг зөв тогтоох чиглэлийг баримталсан болно. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоох энэ ажилд манай нэрт эрдэмтэд, заах аргачид, туршдагатай багш нар оролцлоо. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоосон төдийгөөр шинэ сис темийг хэрэгжүүлэх зорилт бүрэн биелэгдэхгүй. Хичнээн сайн программ сурах бичиг хэрэглэлээ ч гэсэн сургах арга барилыг боловсронгуй болгож, сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхгүйгээр хүүхдийн мэдлэгийн чанарыг сайжруулах зорилт төгс биелэгдэж чадахгүй...
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 372.2 С-75 (Browse shelf(Opens below)) Available B2559-1
Total holds: 0

Ерөнхий боловсролын сургуулийг сургалтын шинэ системд шилжүүлэх ажил нь нэг талаас сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулах, нөгөө талаас сургах арга барилыг боловсронгуй болгоход чиглэгдэж байна.
Сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулж, төрөл бүрийн хичээдийн шинэ программ, сурах бичгийг зохиохдоо хуучирч ач холбогдлоо алдсан материалыг хасах, шинжлэх ухаан техникийн сүүлийн үеийн ололт амжилтыг тусгах, нэг хичээлээр ба зэрэгцээ хичээлээр давхардуулан суддах явдлыг багасгах, ерөнхийд нь харгалзах доод ангируу шилжүүлэн үзэх, уламжлалт материалыг шинэ арга барилаар судлах, онол практикийн цагийн харьцааг зөв тогтоох чиглэлийг баримталсан болно. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоох энэ ажилд манай нэрт эрдэмтэд, заах аргачид, туршдагатай багш нар оролцлоо.
Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоосон төдийгөөр шинэ сис темийг хэрэгжүүлэх зорилт бүрэн биелэгдэхгүй. Хичнээн сайн программ сурах бичиг хэрэглэлээ ч гэсэн сургах арга барилыг боловсронгуй болгож, сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхгүйгээр хүүхдийн мэдлэгийн чанарыг сайжруулах зорилт төгс биелэгдэж чадахгүй...

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077