Сургалтын шинэ агуулгыг хэрэгжүүлэх заах арга зүйн үндэс
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 21 372.2 С-75
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 372.2 С-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | B2559-1 |
Ерөнхий боловсролын сургуулийг сургалтын шинэ системд шилжүүлэх ажил нь нэг талаас сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулах, нөгөө талаас сургах арга барилыг боловсронгуй болгоход чиглэгдэж байна.
Сургалтын агуулгыг өөрчлөн сайжруулж, төрөл бүрийн хичээдийн шинэ программ, сурах бичгийг зохиохдоо хуучирч ач холбогдлоо алдсан материалыг хасах, шинжлэх ухаан техникийн сүүлийн үеийн ололт амжилтыг тусгах, нэг хичээлээр ба зэрэгцээ хичээлээр давхардуулан суддах явдлыг багасгах, ерөнхийд нь харгалзах доод ангируу шилжүүлэн үзэх, уламжлалт материалыг шинэ арга барилаар судлах, онол практикийн цагийн харьцааг зөв тогтоох чиглэлийг баримталсан болно. Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоох энэ ажилд манай нэрт эрдэмтэд, заах аргачид, туршдагатай багш нар оролцлоо.
Сургалтын шинэ агуулгыг тогтоосон төдийгөөр шинэ сис темийг хэрэгжүүлэх зорилт бүрэн биелэгдэхгүй. Хичнээн сайн программ сурах бичиг хэрэглэлээ ч гэсэн сургах арга барилыг боловсронгуй болгож, сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхгүйгээр хүүхдийн мэдлэгийн чанарыг сайжруулах зорилт төгс биелэгдэж чадахгүй...
There are no comments on this title.