Математикийн хичээлээр сонгоны болон IQ-ын бодлогыг зэрэгцүүлэн гүнзгийрүүлэн хэрэглэж сурагчдыг хөгжүүлэх боломжийн судалгаа : 1-2 ангийн математикийн сургалтын жишээн дээр /
511.077
Г21
Ганчимэг Б.
Математикийн хичээлээр сонгоны болон IQ-ын бодлогыг зэрэгцүүлэн гүнзгийрүүлэн хэрэглэж сурагчдыг хөгжүүлэх боломжийн судалгаа : 1-2 ангийн математикийн сургалтын жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) М. Мөнхжаргал ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Б. Балдулмаа, доктор (Ph.D) Р. Магсар .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2013, .- 69 хуудастай , 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль),
Номзүй (хуудас 58)
1-р бүлэг Математикийн гүнзгийрүүлсэн сургалтын сэтгэл судлал болон дидактикийн онолын үндэс 2-р бүлэг Математикийн гүнзгийрүүлсэн сургалтын судалгаа туршилт үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Сурагчдыг хөгжүүлэх Математик сургалт Гүнзгийрүүлсэн сургалт
511.077 / Г21
Г21
Ганчимэг Б.
Математикийн хичээлээр сонгоны болон IQ-ын бодлогыг зэрэгцүүлэн гүнзгийрүүлэн хэрэглэж сурагчдыг хөгжүүлэх боломжийн судалгаа : 1-2 ангийн математикийн сургалтын жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) М. Мөнхжаргал ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Б. Балдулмаа, доктор (Ph.D) Р. Магсар .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2013, .- 69 хуудастай , 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль),
Номзүй (хуудас 58)
1-р бүлэг Математикийн гүнзгийрүүлсэн сургалтын сэтгэл судлал болон дидактикийн онолын үндэс 2-р бүлэг Математикийн гүнзгийрүүлсэн сургалтын судалгаа туршилт үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Сурагчдыг хөгжүүлэх Математик сургалт Гүнзгийрүүлсэн сургалт
511.077 / Г21