Бага ангийн сурагчдын унших чадварыг хөгжүүлэх арга зүйн харьцуулсан судалгаа : Хятад ба Өвөр сонго заах арга зүйн жишээн дээр /
372.43
Б-559
Болор
Бага ангийн сурагчдын унших чадварыг хөгжүүлэх арга зүйн харьцуулсан судалгаа : Хятад ба Өвөр сонго заах арга зүйн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Д.Эрдэнэсан ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Ц.Оюун .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2021, .- 68 хуудастай, Схем 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль),
Номзүй (хуудас 64)
1-р бүлэг Хятад сурагчдын унших чадвараа хөгжүүлэх арга зүй 2-р бүлэг Өвөр Монгол сурагчдын унших чадвараа хөгжүүлэх арга зүй
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Унших чадвараа хөгжүүлэх Уншлагын тойм
372.43 / Б-559
Б-559
Болор
Бага ангийн сурагчдын унших чадварыг хөгжүүлэх арга зүйн харьцуулсан судалгаа : Хятад ба Өвөр сонго заах арга зүйн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Д.Эрдэнэсан ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Ц.Оюун .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2021, .- 68 хуудастай, Схем 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль),
Номзүй (хуудас 64)
1-р бүлэг Хятад сурагчдын унших чадвараа хөгжүүлэх арга зүй 2-р бүлэг Өвөр Монгол сурагчдын унших чадвараа хөгжүүлэх арга зүй
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Унших чадвараа хөгжүүлэх Уншлагын тойм
372.43 / Б-559