Тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан нь : ЕБС-ийн дэргэдэх Дауны хам шинжтэй хүүхдийн тусгай ангийн жишээн дээр /
371.92
A22
Ариун, Э
Тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан нь : ЕБС-ийн дэргэдэх Дауны хам шинжтэй хүүхдийн тусгай ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Г. Батцэнгэл ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ч. Байгалмаа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 76 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль),
Номзүй (хуудас 65)
1-р бүлэг Тэгш хамруулах боловсрол эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн хэв шинжийн талаарх онолын бүтээлүүдийн тойм 2-р бүлэг Дауны хам шинжтэй хүүхдийг тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан үр дүнгээс
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Тусгай хэрэгцээт боловсрол Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэд
371.92 / A22
A22
Ариун, Э
Тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан нь : ЕБС-ийн дэргэдэх Дауны хам шинжтэй хүүхдийн тусгай ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Г. Батцэнгэл ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ч. Байгалмаа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 76 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль),
Номзүй (хуудас 65)
1-р бүлэг Тэгш хамруулах боловсрол эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн хэв шинжийн талаарх онолын бүтээлүүдийн тойм 2-р бүлэг Дауны хам шинжтэй хүүхдийг тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан үр дүнгээс
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Тусгай хэрэгцээт боловсрол Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэд
371.92 / A22