Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих тусгай хэрэгцээт боловсролын арга зүй : Дунд ангийн жишээн дээр /
371.9
С753 Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих тусгай хэрэгцээт боловсролын арга зүй : Дунд ангийн жишээн дээр / Цүкүмори Хисаэ ; Орчуулагч Д. Одгэрэл, Д. Ганболд, Н. Оюунтунгалаг [бусад 2] - 2 дахь хэвлэл .- Улаанбаатар хот: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 208 хуудастай, Зурагтай, Схемтэй 24 см.
- Хүүхдийг Ивээх Сан, - Эрхэлсэн байгууллага From the People of Japan, - issuing body Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, - Эрхэлсэн байгууллага
Дунд сургууль дахь тусгай хэрэгцээт боловсрол (Тусгай хэрэгцээт боловсрол гэж юу вэ), (Суралцах үйл ажиллагаанд үзүүлэх дэмжлэг), (Багшийн хандлага, сургуулийн бүтэц зохион байгуулалт) -- Сургалтын үйл ажиллагаанд үзүүлэх дэмжлэг, анхаарах зүйл -- Өдөр тутмын үйл ажиллагаанд үзүүлэх дэмжлэг, анхаарах зүйл (Нийгэмшихүйн чадвар эзэмшээгүй суралцагч), (Зааварчлагаа сонсдоггүй суралцагч), (Даалгавараа хугацаанд нь хийдэггүй суралцагч), (Зорилгоо тодорхойлж чаддаггүй суралцагч), (Шалгалт өгч чаддаггүй суралцагч), (Суралцах идэвхи буурсан суралцагч), (Гэртээ хичээлээ хийх дадал суугаагүй суралцагч), (Нөхцөл байдлыг ойлгохдоо тааруу суралцагч), (Бусдын сэтгэл санааны байдлыг мэдрэхдээ тааруу суралцагч), (Найз нөхөдтэй болж харилцахдаа тааруу суралцагч), (Өөрийн давуу талаа мэддэггүй суралцагч), (Хичээл таслалт ихсэж буй суралцагч)
Японы дунд сургуулийн багш нарын хуримтлуулсан туршлага дээр үндэслэгдэн бичигдсэн ном
монгол кирил
Хүүхэд бүрийг боловсролд тэгш хамруулах зарчмыг дэмжих нь төсөл Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах Тусгай хэрэгцээт боловсрол олгох Тусгай хэрэгцээт хүүхдийн суралцахыг дэмжих туслах Хүүхдийг судлах
371.9 / С753
С753 Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих тусгай хэрэгцээт боловсролын арга зүй : Дунд ангийн жишээн дээр / Цүкүмори Хисаэ ; Орчуулагч Д. Одгэрэл, Д. Ганболд, Н. Оюунтунгалаг [бусад 2] - 2 дахь хэвлэл .- Улаанбаатар хот: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 208 хуудастай, Зурагтай, Схемтэй 24 см.
- Хүүхдийг Ивээх Сан, - Эрхэлсэн байгууллага From the People of Japan, - issuing body Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, - Эрхэлсэн байгууллага
Дунд сургууль дахь тусгай хэрэгцээт боловсрол (Тусгай хэрэгцээт боловсрол гэж юу вэ), (Суралцах үйл ажиллагаанд үзүүлэх дэмжлэг), (Багшийн хандлага, сургуулийн бүтэц зохион байгуулалт) -- Сургалтын үйл ажиллагаанд үзүүлэх дэмжлэг, анхаарах зүйл -- Өдөр тутмын үйл ажиллагаанд үзүүлэх дэмжлэг, анхаарах зүйл (Нийгэмшихүйн чадвар эзэмшээгүй суралцагч), (Зааварчлагаа сонсдоггүй суралцагч), (Даалгавараа хугацаанд нь хийдэггүй суралцагч), (Зорилгоо тодорхойлж чаддаггүй суралцагч), (Шалгалт өгч чаддаггүй суралцагч), (Суралцах идэвхи буурсан суралцагч), (Гэртээ хичээлээ хийх дадал суугаагүй суралцагч), (Нөхцөл байдлыг ойлгохдоо тааруу суралцагч), (Бусдын сэтгэл санааны байдлыг мэдрэхдээ тааруу суралцагч), (Найз нөхөдтэй болж харилцахдаа тааруу суралцагч), (Өөрийн давуу талаа мэддэггүй суралцагч), (Хичээл таслалт ихсэж буй суралцагч)
Японы дунд сургуулийн багш нарын хуримтлуулсан туршлага дээр үндэслэгдэн бичигдсэн ном
монгол кирил
Хүүхэд бүрийг боловсролд тэгш хамруулах зарчмыг дэмжих нь төсөл Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах Тусгай хэрэгцээт боловсрол олгох Тусгай хэрэгцээт хүүхдийн суралцахыг дэмжих туслах Хүүхдийг судлах
371.9 / С753