Бизнесийн маркетинг : Бизнес эрхлэгчдэд болон бизнест суралцагсдад /

658.8
Б382 2011

          Бизнесийн маркетинг : Бизнес эрхлэгчдэд болон бизнест суралцагсдад / Зохиогч: Лхагважавын Баярдалай - 2 дахь хэвлэл .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2011, Copyright @2011 .- 236 хуудастай, Өнгөт зурагтай, хүснэгттэй, схемтэй 24см.

Маркетинг хэмээгч нь бизнесийн шидэт дохиур уу? -- Бизнесийн удирдлага ба маркетинг -- Маркетингийн удирдлагын тухай ойлголт, түүний хэрэглээ -- Маркетингийн сэтгэлгээний хувьсал, хөгжил -- Маркетингийн мэдээллийн систем -- Зах зээлийн удирдлага -- Бүтээгдэхүүний удирдлага -- Бүтээгдэхүүний хувиарлалт, түгээлтийн удирдлага -- Үнэ, үнийн удирдлага -- Зах зээлийн идэвхжүүлэлт, сурталчилгааны удирдлага -- Маркетингийн 7 пи буюу хольцын өргөтгөсөн томъёолол -- Интернэт маркетинг ба арилжаа

Энэхүү бүтээл нь маркетингийн онолын боловсролыг хүргэх талаасаа төдийгүй маркетингийн практик хэрэглээний туршлагатай болоход тань туслах болно.


Монгол Кирил

Бизнесийн удирдлага Зах зээлийн удирдлага Зах зээлийн сегментийн шинжилгээ Портфель анализ Борлуулалт Бүтээгдэхүүн Үнийн тухай Реклам, сурталчилгаа

658.8 / Б382 2011
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077