Портеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн судалгааны үр дүн: Өвөр монгол 5 настай, хөнгөн хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн жишээн дээр : Сургуулийн өмнөх боловсролын арга зүйн магистрын зэрэг горилсон бүтээл /

372.21
С39 2022
Сацира = Shaqila
          Портеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн судалгааны үр дүн: Өвөр монгол 5 настай, хөнгөн хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн жишээн дээр : Сургуулийн өмнөх боловсролын арга зүйн магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Сацира = Shaqila ; Удирдагч: доктор (Ph.D), проф. Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), дэд профессор Д. Туяа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 78 хуудастай:, Зурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай; 30см+ CD (12x12). -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Сургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Сургуулийн өмнөх боловсролын арга зүй

Ном зүйтэй (хуудас 64-65), Товчилсон үгийн тайлбартай

1-р бүлэг. Эрт үеийн хөгжил, оролцооны портеж хөтөлбөрийн онол, арга зүйн үндэс -- 2-р бүлэг. Портеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан таван настай хөнгөн хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажилласан судалгааны явц, үр дүн


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол (Кирилл)


Боловсрол --Сургуулийн өмнөх боловсрол

372.21 / С39 2022
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077