Уламжлалт сурган хүмүүжил болон "оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтын харьцуулсан судалгаа : Математик боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /

510.1
Ө741 2022
Өлзийнасан = Wulijinashun
          Уламжлалт сурган хүмүүжил болон "оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтын харьцуулсан судалгаа : Математик боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Өлзийнасан = Wulijinashun ; Удирдагч багш: Проф. Ц. Лувсандорж .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 65 хуудастай:, Зурагтай, хүснэгттэй, схемтэй, графиктай; 30см+ CD (12x12). -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Математик, Байгалийн Ухааны Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Математикийн боловсрол

Ном зүйтэй (хуудас 54-56)

I бүлэг: Холбогдох агуулгын тойм -- II бүлэг: "Оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтын хэрэгжилтийн үйл явц

Энэхүү судалгааны ажилд "оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтыг ашиглан тус заах аргыг хэрэглэж байгаа өнөөгийн нөхцөл байдлыг байцаан судалж, үүнд оршиж байгаа асуудлыг задлан, эдгээр асуудалд чиглүүлэн холбогдох заах зөвлөмжийг дэвшүүлж ахлах ангийн математикийн "зууван тойрог"-тай холбоотой агуулгыг заах жишээ болгон авч үзсэн байна.


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол (Кирилл)


Боловсрол--Математикийн боловсрол

510.1 / Ө741 2022
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077