Өвөр Монголын дунд сургуулийн монгол хэл бичгийн багшийн хэл ярианы онцлогийг шинжлэх нь : Монгол хэл, уран зохиолын боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
371.1.102
О-417 2022
Оргил = Orgil
Өвөр Монголын дунд сургуулийн монгол хэл бичгийн багшийн хэл ярианы онцлогийг шинжлэх нь : Монгол хэл, уран зохиолын боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Оргил = Orgil ; Удирдагч багш: доктор (Ph.D), ахлах багш П. Эрдэнэтуяа ; Шүүмжлэгч багш: доктор (Sc.D), профессор Ц. Оюун .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 63 хуудастай:, Хүснэгттэй; 30см+ CD (12x12). -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль , (Монгол Хэлний Тэнхим (Нийгэм-Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)) - Эрхэлсэн байгууллага
Монгол хэл, уран зохиолын боловсрол
Ном зүйтэй (хуудас 57-58)
Тэргүүн бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэлний өнөөгийн байдлыг тодруулах нь -- Дэд бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэл ярианы чадварыг сайжруулах арга зам
Судалгааны ажлын нэгдүгээр бүлэгт, багшийн хэл ярианы тухай онолын мэдлэг, мөн багшийн хэлний учир холбогдол, багшийн хэлний төрөл зүйл, багшийн хэлний шаардлагын тухай танилцуулсан бол хоёрдугаар бүлэг нь багшийн хэл яриаг судалсан арга зүйн хэсгээс бүрдсэн байна.
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
Боловсрол--Монгол хэл, уран зохиолын боловсрол
371.1.102 / О-417 2022
О-417 2022
Оргил = Orgil
Өвөр Монголын дунд сургуулийн монгол хэл бичгийн багшийн хэл ярианы онцлогийг шинжлэх нь : Монгол хэл, уран зохиолын боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Оргил = Orgil ; Удирдагч багш: доктор (Ph.D), ахлах багш П. Эрдэнэтуяа ; Шүүмжлэгч багш: доктор (Sc.D), профессор Ц. Оюун .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 63 хуудастай:, Хүснэгттэй; 30см+ CD (12x12). -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль , (Монгол Хэлний Тэнхим (Нийгэм-Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)) - Эрхэлсэн байгууллага
Монгол хэл, уран зохиолын боловсрол
Ном зүйтэй (хуудас 57-58)
Тэргүүн бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэлний өнөөгийн байдлыг тодруулах нь -- Дэд бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэл ярианы чадварыг сайжруулах арга зам
Судалгааны ажлын нэгдүгээр бүлэгт, багшийн хэл ярианы тухай онолын мэдлэг, мөн багшийн хэлний учир холбогдол, багшийн хэлний төрөл зүйл, багшийн хэлний шаардлагын тухай танилцуулсан бол хоёрдугаар бүлэг нь багшийн хэл яриаг судалсан арга зүйн хэсгээс бүрдсэн байна.
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
Боловсрол--Монгол хэл, уран зохиолын боловсрол
371.1.102 / О-417 2022