Чадамжид суурилсан сургалтын хөтөлбөрийг үнэлэх аргачлалыг туршсан үр дүн: "Эм найруулагч" бэлтгэх хөтөлбөрийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /

375
А751 2022
Ариунаа, Дамдинсүрэнгийн
          Чадамжид суурилсан сургалтын хөтөлбөрийг үнэлэх аргачлалыг туршсан үр дүн: "Эм найруулагч" бэлтгэх хөтөлбөрийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Дамдинсүрэнгийн Ариунаа ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: доктор (Ph.D), дэд профессор Х. Тамир, доктор (Ph.D), дэд профессор Чу. Байгалмаа ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), профессор Н. Наранчимэг, доктор (Ph.D), профессор Ц. Бурмаа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 185 хуудастай:, Зурагтай, хүснэгттэй; 30см+ CD (12x12). -ISBN
- Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Боловсрол судлал

Ном зүйтэй хуудас (145-151), Товчилсон үгийн тайлбартай, Нэр томьёоны тайлбартай

Нэгдүгээр бүлэг. Хөтөлбөрийн үнэлгээний талаарх онол, үзэл баримтлал -- Хоёрдугаар бүлэг. Эм найруулагч мэргэжилтэн бэлтгэх хөтөлбөрийн үнэлгээ, түүний үр дүн


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ


Монгол (Кирилл)


Боловсрол

375 / А751 2022
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077