Хэл ярианы бэрхшээлтэй 4 настай хүүхдийг судалсан судалгаа, үр дүн: Портеж хөтөлбөрийн арга зүйн жишээн дээр : Сургуулийн өмнөх боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /

371.914'072
Т952
Гэрэлтуяа, Гэрэлчулууны
          Хэл ярианы бэрхшээлтэй 4 настай хүүхдийг судалсан судалгаа, үр дүн: Портеж хөтөлбөрийн арга зүйн жишээн дээр : Сургуулийн өмнөх боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Гэрэлчулууны Гэрэлтуяа ; Удирдагч: доктор (Ph.D), проф. Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ц. Оюунгэрэл .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2023, .- 80 хуудастай, Зурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай+ CD (12x12)-тэй 30 см. -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Сургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Сургуулийн өмнөх боловсрол

Ном зүйтэй (хуудас 67-68)

Нэгдүгээр бүлэг. Эрт үеийн хөгжил, оролцооны портеж хөтөлбөрийн онол, арга зүйн үндэс -- Хоёрдугаар бүлэг. Портеж хөтөлбөрийн арга зүйг ашиглан дөрвөн настай хөнгөн хэлбэрийн хэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажилласан судалгааны явц, үр дүн


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол (Кирилл)


Боловсрол--Сургуулийн өмнөх боловсрол

371.914'072 / Т952
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077