STEAM сургалтын нэгдмэл арга зүйн зөвлөмж : Багшид зориулсан зөвлөмж /
372
S82 2017 STEAM сургалтын нэгдмэл арга зүйн зөвлөмж : Багшид зориулсан зөвлөмж / Боловсруулсан: Ц. Бурмаа, Д. Амартүвшин, Д. Сэрээтэрдорж [бусад 5] ; Редактор: Х. Тамир .- Улаанбаатар :: Адмон принт ХХК, 2017., .- 48 хуудастай :, Фото, хүснэгттэй ; 29 см. -ISBN
- Монгол улсын боловсролын их сургууль, (Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын яам) - Эрхэлсэн байгууллага Монгол улсын боловсролын их сургууль, (Азийн хөгжлийн банк) - Эрхэлсэн байгууллага
- Номны нүүр хуудсан дээр: "Багш бэлтгэх сургалтад нэгдмэл арга зүй (STEAM) нэвтрүүлж, хэрэгжүүлэх" төсөл
Ном зүй (хуудас 48)
STEAM боловсролын тухай ойлголт -- Зохион бүтээх процесс ба STEAM сургалтын хэрэглэгдэхүүн -- Хичээл хоорондын интеграци ба нэгдмэл арга зүй -- STEAM боловсролд суурилсан хичээлийг төлөвлөж хэрэгжүүлэх нь -- Танин мэдэхүйн түвшинд баримжаалсан үнэлгээний арга хэлбэрүүд --
Энэхүү номонд STEAM боловсролын тухай ойлголт, зохион бүтээх процесс ба сургалтын хэрэглэгдэхүүн, хичээл хоорондын интеграци ба нэгдмэл арга зүй , хэрэгжүүлэх нь, танин мэдэхүйн түвшинд баримжааслан үнэлгээний хэлбэрүүд зэрэг оржээ.
Монгол (Кирилл)
372 / S82 2017
S82 2017 STEAM сургалтын нэгдмэл арга зүйн зөвлөмж : Багшид зориулсан зөвлөмж / Боловсруулсан: Ц. Бурмаа, Д. Амартүвшин, Д. Сэрээтэрдорж [бусад 5] ; Редактор: Х. Тамир .- Улаанбаатар :: Адмон принт ХХК, 2017., .- 48 хуудастай :, Фото, хүснэгттэй ; 29 см. -ISBN
- Монгол улсын боловсролын их сургууль, (Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын яам) - Эрхэлсэн байгууллага Монгол улсын боловсролын их сургууль, (Азийн хөгжлийн банк) - Эрхэлсэн байгууллага
- Номны нүүр хуудсан дээр: "Багш бэлтгэх сургалтад нэгдмэл арга зүй (STEAM) нэвтрүүлж, хэрэгжүүлэх" төсөл
Ном зүй (хуудас 48)
STEAM боловсролын тухай ойлголт -- Зохион бүтээх процесс ба STEAM сургалтын хэрэглэгдэхүүн -- Хичээл хоорондын интеграци ба нэгдмэл арга зүй -- STEAM боловсролд суурилсан хичээлийг төлөвлөж хэрэгжүүлэх нь -- Танин мэдэхүйн түвшинд баримжаалсан үнэлгээний арга хэлбэрүүд --
Энэхүү номонд STEAM боловсролын тухай ойлголт, зохион бүтээх процесс ба сургалтын хэрэглэгдэхүүн, хичээл хоорондын интеграци ба нэгдмэл арга зүй , хэрэгжүүлэх нь, танин мэдэхүйн түвшинд баримжааслан үнэлгээний хэлбэрүүд зэрэг оржээ.
Монгол (Кирилл)
372 / S82 2017