Багшлахуйн хөгжилд сургалтын агуулгыг интеграцчилах арга зүйн хэрэгцээ ба хувилбарууд : Суралцахуйд сургах, туршлага зөвлөмж /

371.1
П118 2024
Пагмажав, Цэдэн-Очирын 1948-
          Багшлахуйн хөгжилд сургалтын агуулгыг интеграцчилах арга зүйн хэрэгцээ ба хувилбарууд : Суралцахуйд сургах, туршлага зөвлөмж / Зохиогч: Цэдэн-Очирын Пагмажав ; Редактор: Ч. Дагвалорж, Я. Шийлэгмаа .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2024., .- 244 хуудастай :, Схемтэй ; 24 см. -ISBN 9789919033057

Сургалтын агуулга, арга зүйн шинэчлэл, чиг хандлага. Хичээл, хоорондын агуулгын залгамж холбоо /интеграц/-г онцлох нь -- Интеграцид тулгуурласан нэг сэдэвт хамтын хичээл, бага ангийн сургалтад -- "ТХБ-ын үзэл санаа” гэгдэх мөнхийн сэдэв, интеграц хичээлтэй уялдах нь --
Судалгаанд суурилсан технологийн шинэчлэл, орон нутагт. Томсгосон агуулгыг (элементарчлах) энгийн болгох боломж. Хэл бичгийн хэрэглээнд -- Монгол хэлний зөв бичих зүйн залгамж холбоо, арга зүйн шинэчлэл-улсад -- Хичээлийн технологийн хөгжилд, сургалтын менежер, ЗАН-ийн оролцоо --
Хөгжсөн багшийн багшлахуй, Судалгаанд суурилах нь. Дидактик нэгжийг томсгох хандлага, хичээл хоорондын интеграцчилалд -- Математикийн багшийн чадамжид суурилсан арга зүй, үр дүн-олон улсад -- Тайлбарт дасгалын арга”-ыг хэрэглэн, химийн хичээлд үр гарсан нь --


Хөвсгөл аймгийн Мөрөн сумын Улсын тэргүүний Дэлгэрмөрөн цогцолбор сургуулийн жишээн дээр уг ном бичигджээ. Ерөнхий боловсролын сургалтыг чиглүүлэгч, хөтлөгч, судлаач багш оюутнуудад зориулсан.


Монгол (Кирилл, Уйгаржин монгол бичиг)


Боловсрол--Интеграцчилах

371.1 / П118 2024
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077