Сурагчдын техник сэтгэхүйн хөгжлийн судалгаа: 11-р ангийн Дизайн технологи хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
370
Б109 2024
Баасанбаяр, Маасүрэнгийн
Сурагчдын техник сэтгэхүйн хөгжлийн судалгаа: 11-р ангийн Дизайн технологи хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: М. Баасанбаяр ; Удирдагч: Д. Сэрээтэрдорж, П. Цэрэндондов ; Шүүмжлэгч: Х. Тамир, Л. Ариунжаргал .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2024., .- 150 хуудастай :, зураг, хүснэгт, графиктай, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага
Диссертаци
Ном зүйтэй (хуудас107-113)
Сурагчдын техник сэтгэхүйн хөгжлийн талаарх онол, үзэл баримтлал -- Сурагчдын техник сэтгэхүй хөгжүүлэх багц хэрэглэгдэхүүн зохион бүтээх үйл явц ба сургалтад туршсан үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
Монгол (Кирилл)
370 / Б109 2024
Б109 2024
Баасанбаяр, Маасүрэнгийн
Сурагчдын техник сэтгэхүйн хөгжлийн судалгаа: 11-р ангийн Дизайн технологи хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: М. Баасанбаяр ; Удирдагч: Д. Сэрээтэрдорж, П. Цэрэндондов ; Шүүмжлэгч: Х. Тамир, Л. Ариунжаргал .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2024., .- 150 хуудастай :, зураг, хүснэгт, графиктай, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага
Диссертаци
Ном зүйтэй (хуудас107-113)
Сурагчдын техник сэтгэхүйн хөгжлийн талаарх онол, үзэл баримтлал -- Сурагчдын техник сэтгэхүй хөгжүүлэх багц хэрэглэгдэхүүн зохион бүтээх үйл явц ба сургалтад туршсан үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
Монгол (Кирилл)
370 / Б109 2024