Оюутны суралцах үйл ажиллагаа, мэдлэг эзэмшилтийн хамаарлын судалгаа: Эллипс сэдвийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /

378
Б559 2025
Болор-Эрдэнэ, Галтын
          Оюутны суралцах үйл ажиллагаа, мэдлэг эзэмшилтийн хамаарлын судалгаа: Эллипс сэдвийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Галтын Болор-Эрдэнэ ; Удирдагч: Ц. Батхүү ; Шүүмжлэгч: Д. Мөнхжаргал, П. Лхагвасүрэн .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2025., .- 124 хуудастай :, зурагтай, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Диссертаци

Ном зүйтэй (хуудас 97-102)

Оюутны мэдлэг эзэмшилт суралцах үйл ажиллагаанаас хамаарах онол, арга зүйн үзэл баримтлал -- Оюутны мэдлэг эзэмшилт суралцах үйл ажиллагаанаас хамааралын судалгаа, үр дүн


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ


Монгол (Кирилл)

378 / Б559 2025
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077