Цээж тооллын дасгал ба бодлого Бага ангийн багш нарт тусламж II-IV анги
513.2
Б-85
Бүндэн Д.
Цээж тооллын дасгал ба бодлого Бага ангийн багш нарт тусламж II-IV анги Ред. Б. Даваасүрэн - 0 .- Улаанбаатар.: УХГ, 1963 .- 71,
- 0
Цээж бодлого нь сурагчдын бие даасан ажиллагааг хөгжүү- лэх, тоо бодлогын хичээлийгг амьдралтай холбоход чухал суурийг эзэлнэ. Багш нарт тусламж болгож бичигдсэн энэ номонд II, III— IV ангид явуулах цээж тооллын дасгал ба бодлого, тэдгээрийг бодуулах зарим аргууд хамрагдсанаас гадна зарим нилээд жишээ бодлогуудын зөвхөн төрлийг илрүүлсэн зүйлүүд оруулав. Багш нар өөрсдөө уул жишээ бодлогуудын загвараар амьдралтай холбогдсон бодлогуудыг зохиож сурагчдаараа бодуулбал зүйтэй. Номонд байгаа зарим жишээ бодлогуудыг хэрхэн бодуулах талаар тухай бүр заавар бичигдсэнийг анхааралтай уншиж хэрэглэвэл зүйтэй. Жишээлбэл: Гүйлгэн бодуулах жишээ (34-51 : 17x4—13 ийг бодуулахаар самбарт буюу цаасан дээр бичиж харуулахдаа босоо байдлаар бичихгүй бол үйлдлийн дарааллын талаар сурагчдыг самууруулахад хүрч мэднэ.
Худалдаж авсан
Нэмэх ба хасах Энгийн бодлого Үржүүлэх ба хуваах Цээж тоолол
513.2 / Б-85
Б-85
Бүндэн Д.
Цээж тооллын дасгал ба бодлого Бага ангийн багш нарт тусламж II-IV анги Ред. Б. Даваасүрэн - 0 .- Улаанбаатар.: УХГ, 1963 .- 71,
- 0
Цээж бодлого нь сурагчдын бие даасан ажиллагааг хөгжүү- лэх, тоо бодлогын хичээлийгг амьдралтай холбоход чухал суурийг эзэлнэ. Багш нарт тусламж болгож бичигдсэн энэ номонд II, III— IV ангид явуулах цээж тооллын дасгал ба бодлого, тэдгээрийг бодуулах зарим аргууд хамрагдсанаас гадна зарим нилээд жишээ бодлогуудын зөвхөн төрлийг илрүүлсэн зүйлүүд оруулав. Багш нар өөрсдөө уул жишээ бодлогуудын загвараар амьдралтай холбогдсон бодлогуудыг зохиож сурагчдаараа бодуулбал зүйтэй. Номонд байгаа зарим жишээ бодлогуудыг хэрхэн бодуулах талаар тухай бүр заавар бичигдсэнийг анхааралтай уншиж хэрэглэвэл зүйтэй. Жишээлбэл: Гүйлгэн бодуулах жишээ (34-51 : 17x4—13 ийг бодуулахаар самбарт буюу цаасан дээр бичиж харуулахдаа босоо байдлаар бичихгүй бол үйлдлийн дарааллын талаар сурагчдыг самууруулахад хүрч мэднэ.
Худалдаж авсан
Нэмэх ба хасах Энгийн бодлого Үржүүлэх ба хуваах Цээж тоолол
513.2 / Б-85