Мэдлэг бүтээхэд сургах арга зүйн асуудалд 11-р ангийн Олон талст сэдвийн хүрээнд :
А331
516'071
Азжаргал, Б
Мэдлэг бүтээхэд сургах арга зүйн асуудалд 11-р ангийн Олон талст сэдвийн хүрээнд : Удирдагч: дэд профессор У. Доёд .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2011, .- 71 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Статистикийн Сургууль),
Ном зүй (хуудас 70)
Мэдлэг бүтээхэд сургах арга зүйн асуудалд "Олон талст" бүлэг сэдэв судлуулах арга зүйн асуудалд "Олон талст" бүлэг сэдвийн туршилт судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Олон талст Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр Математик
А331 / 516'071
516'071
Азжаргал, Б
Мэдлэг бүтээхэд сургах арга зүйн асуудалд 11-р ангийн Олон талст сэдвийн хүрээнд : Удирдагч: дэд профессор У. Доёд .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2011, .- 71 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Статистикийн Сургууль),
Ном зүй (хуудас 70)
Мэдлэг бүтээхэд сургах арга зүйн асуудалд "Олон талст" бүлэг сэдэв судлуулах арга зүйн асуудалд "Олон талст" бүлэг сэдвийн туршилт судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Олон талст Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр Математик
А331 / 516'071