Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр /
741.6
Б-381
Баярмаа, Т
Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ц. Дэлгэрсайхан .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 69 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль),
Номзүй (хуудас 57)
1-р бүлэг Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга, арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн агуулга, арга зүйтэй харьцуулсан судалгаа 2-р бүлэг Дөрөв, тавдугаар ангийн дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга, арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөртэй харьцуулан судалсан нь
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Сурах бичгийн агуулга Сургалтын хөтөлбөр Шинэчилсэн хөтөлбөр
741.6 / Б-381
Б-381
Баярмаа, Т
Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ц. Дэлгэрсайхан .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 69 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль),
Номзүй (хуудас 57)
1-р бүлэг Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга, арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн агуулга, арга зүйтэй харьцуулсан судалгаа 2-р бүлэг Дөрөв, тавдугаар ангийн дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга, арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөртэй харьцуулан судалсан нь
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Сурах бичгийн агуулга Сургалтын хөтөлбөр Шинэчилсэн хөтөлбөр
741.6 / Б-381