Бичвэр дэх ил, далд, дам мэдээллийг гадаад хэлний сургалтанд ашиглах боломж:
421.52
Э 66
Энхрашаан Д.
Бичвэр дэх ил, далд, дам мэдээллийг гадаад хэлний сургалтанд ашиглах боломж: Магистрын бүтээл. Удирд. С.Эрдэнэмаам ЕБС-ийн 6-р ангийн English II сургалтын хэрэглэгдэхүүний жишээн дээр - 0 .- Улаанбаатар, 2015 .- 59х.,
- 0
Магистрын бүтээл
Бичвэр дэх мэдээллийн хэв шинж, далд мэдээллийн төрөл Суралцагчдыг бичвэр ойлгох чадварт сургах стратеги, арга барил Бичвэр дэх мэдээллийн хэв шинжид хамаарах асуултын түвшин Туршилт ажлын товч аргачлал English II сургалтын хэрэглэгдэхүүний бичвэр дэх мэдээллийн болон асуултад хийсэн шинжилгээ Сурах бичиг дэх “Big Fives” бичвэрийн даалгаварт хийсэн анализ “Big Fives” бичвэрийн ил, шууд мэдээлэлд хандсан асуулт хариулт “Big Fives” бичвэрийн далд мэдээлэлд хандсан асуулт хариулт Бичвэрийн ил мэдээлэл, харгалзах хариултын тоон үзүүлэлт
421.52 / Э 66
Э 66
Энхрашаан Д.
Бичвэр дэх ил, далд, дам мэдээллийг гадаад хэлний сургалтанд ашиглах боломж: Магистрын бүтээл. Удирд. С.Эрдэнэмаам ЕБС-ийн 6-р ангийн English II сургалтын хэрэглэгдэхүүний жишээн дээр - 0 .- Улаанбаатар, 2015 .- 59х.,
- 0
Магистрын бүтээл
Бичвэр дэх мэдээллийн хэв шинж, далд мэдээллийн төрөл Суралцагчдыг бичвэр ойлгох чадварт сургах стратеги, арга барил Бичвэр дэх мэдээллийн хэв шинжид хамаарах асуултын түвшин Туршилт ажлын товч аргачлал English II сургалтын хэрэглэгдэхүүний бичвэр дэх мэдээллийн болон асуултад хийсэн шинжилгээ Сурах бичиг дэх “Big Fives” бичвэрийн даалгаварт хийсэн анализ “Big Fives” бичвэрийн ил, шууд мэдээлэлд хандсан асуулт хариулт “Big Fives” бичвэрийн далд мэдээлэлд хандсан асуулт хариулт Бичвэрийн ил мэдээлэл, харгалзах хариултын тоон үзүүлэлт
421.52 / Э 66