Математикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам :

510.071
A486
Алтанчимэг, Г
          Математикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Лувсандорж .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 76 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль),



Ном зүй (хуудас 55)

1-р бүлэг Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санаа агуулга, онол аргазүй 2-р бүлэг Математикийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах боломж арга зам


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол Кирил

Тогтвортой хөгжил Хойд ба өмнөд орнуудын хөгжлийн ялгаа

510.071 / A486
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077