Математикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам :
510.071
A486
Алтанчимэг, Г
Математикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Лувсандорж .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 76 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль),
Ном зүй (хуудас 55)
1-р бүлэг Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санаа агуулга, онол аргазүй 2-р бүлэг Математикийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах боломж арга зам
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Тогтвортой хөгжил Хойд ба өмнөд орнуудын хөгжлийн ялгаа
510.071 / A486
A486
Алтанчимэг, Г
Математикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Лувсандорж .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 76 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль),
Ном зүй (хуудас 55)
1-р бүлэг Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санаа агуулга, онол аргазүй 2-р бүлэг Математикийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах боломж арга зам
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Тогтвортой хөгжил Хойд ба өмнөд орнуудын хөгжлийн ялгаа
510.071 / A486