Ерөнхий боловсролын сургуулийн дизайн технологи байгалийн ухааны хичээлийн агуулгын залгамж холбоонд хийсэн судалгаа :
707
Н287
Нансалмаа, О
Ерөнхий боловсролын сургуулийн дизайн технологи байгалийн ухааны хичээлийн агуулгын залгамж холбоонд хийсэн судалгаа : Удирдагч: доктор (Ph.D) П. Түмэнхишиг ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор Д. Сэрээтэрдорж .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2016, .- 73 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Биеийн Тамирын Сургууль),
Номзүй (хуудас 59)
1-р бүлэг Агуулгын залгамж холбоо түүний тогтолцоо 2-р бүлэг Дизайн, технологийн хичээлийг байгалийн ухааны хичээлтэй интеграцчилан заах туршилт судалгаа /7-р ангийн жишээн дээр/
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Дизайн технологийн хичээл Хичээлийн агуулга Цөм хөтөлбөрийн агуулга
707 / Н287
Н287
Нансалмаа, О
Ерөнхий боловсролын сургуулийн дизайн технологи байгалийн ухааны хичээлийн агуулгын залгамж холбоонд хийсэн судалгаа : Удирдагч: доктор (Ph.D) П. Түмэнхишиг ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор Д. Сэрээтэрдорж .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2016, .- 73 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Биеийн Тамирын Сургууль),
Номзүй (хуудас 59)
1-р бүлэг Агуулгын залгамж холбоо түүний тогтолцоо 2-р бүлэг Дизайн, технологийн хичээлийг байгалийн ухааны хичээлтэй интеграцчилан заах туршилт судалгаа /7-р ангийн жишээн дээр/
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Дизайн технологийн хичээл Хичээлийн агуулга Цөм хөтөлбөрийн агуулга
707 / Н287