Химийн цөм хөтөлбөр болон сурах бичигт тогтвортой хөгжлийн боловсролын асуудлыг тусгасан байдалд хийсэн судалгаа, үр дүн :

541
Б-559
Болорчулуун, М
          Химийн цөм хөтөлбөр болон сурах бичигт тогтвортой хөгжлийн боловсролын асуудлыг тусгасан байдалд хийсэн судалгаа, үр дүн : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор У. Сумьяа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор Д. Баяраа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2016, .- 70 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль),



Ном зүй (хуудас 69)

Тогтвортой хөгжлийн боловсролын онол, үзэл баримтлалд хийсэн судалгаа Тогтвортой хөгжлийн боловсролын хүрээнд химийн суурь боловсролын хөтөлбөр, сурах бичигт тусгасан байдалд хийсэн судалгаа


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол Кирил

Экологийн асуудал Химийн цөм хөтөлбөр Тогтвортой хөгжлийн үзүүлэлт Үндэсний хөтөлбөр Хими

541 / Б-559
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077