Багшлахад учир бий.
371.1
Б 332
Батболд Д.
Багшлахад учир бий. Ред. С. Баярмаа - 0 .- Улаанбаатар.: Соёмбо принтинг ХХК, 2017 .- 280х., Хүснэгт, зураг 23см. -ISBN 999785277-Х
- 0
- Суралцахуй ба багшлахуй талаар уншиж судлах явцдаа олж авсан мэдлэг, хуримтлуулсан туршлага, судлан шинжилсэн эрдмийн ажил, туршин хэрэгжүүлсэн төслүүдийн үр дүн энхэүү номын агуулгад багтсан болно.
Номзүй х.276-279
Суралцахуй ба багшлахуй талаар уншиж судлах явцдаа олж авсан мэдлэг, хуримтлуулсан туршлага, судлан шинжилсэн эрдмийн ажил, туршин хэрэгжүүлсэн төслүүдийн үр дүн энхэүү номын агуулгад багтсан болно. Суралцахуйн талаар бид юу мэдэх вэ? Багшлахуйн талаар бид юу мэдэх вэ? Багшлах арга барилын талаар бид юу мэдэх вэ? Сургалтын үйл ажиллагааг үр дүнтэй зохион байгуулахад юуг анхаарах вэ?
Математик Байгалийн Ухааны Сургууль
Багшлах арга барил Сурагчдын сахилга бат Судлагдахуун Магтаал, шүүмж
371.1 / Б 332
Б 332
Батболд Д.
Багшлахад учир бий. Ред. С. Баярмаа - 0 .- Улаанбаатар.: Соёмбо принтинг ХХК, 2017 .- 280х., Хүснэгт, зураг 23см. -ISBN 999785277-Х
- 0
- Суралцахуй ба багшлахуй талаар уншиж судлах явцдаа олж авсан мэдлэг, хуримтлуулсан туршлага, судлан шинжилсэн эрдмийн ажил, туршин хэрэгжүүлсэн төслүүдийн үр дүн энхэүү номын агуулгад багтсан болно.
Номзүй х.276-279
Суралцахуй ба багшлахуй талаар уншиж судлах явцдаа олж авсан мэдлэг, хуримтлуулсан туршлага, судлан шинжилсэн эрдмийн ажил, туршин хэрэгжүүлсэн төслүүдийн үр дүн энхэүү номын агуулгад багтсан болно. Суралцахуйн талаар бид юу мэдэх вэ? Багшлахуйн талаар бид юу мэдэх вэ? Багшлах арга барилын талаар бид юу мэдэх вэ? Сургалтын үйл ажиллагааг үр дүнтэй зохион байгуулахад юуг анхаарах вэ?
Математик Байгалийн Ухааны Сургууль
Багшлах арга барил Сурагчдын сахилга бат Судлагдахуун Магтаал, шүүмж
371.1 / Б 332