Монгол сурагчдын хятад хэлээр найруулан бичих явцад илэрч буй ханз болон үгийн сангийн алдаанд хийсэн судалгаа : Үй-Цай бүрэн дунд сургуулийн 4-р ангийн сурагчдын жишээн дээр /
Б-17
495.1
Бай Я Нань
Монгол сурагчдын хятад хэлээр найруулан бичих явцад илэрч буй ханз болон үгийн сангийн алдаанд хийсэн судалгаа : Үй-Цай бүрэн дунд сургуулийн 4-р ангийн сурагчдын жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Г. Цогзолмаа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Б. Ганчулуун .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2017, .- 43 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль),
Ном зүй (хуудас 37)
1-р бүлэг Үй цай бүрэн дунд сургуулийн Хятад хэлний эх зохион бичих хичээлийн сургалтын өнөөгийн нөхцөл байдал 2-р бүлэг Үй цай Хятад хэлний сургалттай бүрэн дэнд сургуулийн 4-р ангийн 8-10 нас сурагчдын найруулан бичих явцад илэрч буй алдаанд хийсэн судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Алдаанд дүн шинжилгээ хийх Ханз бичих алдааны тодорхойлолт Ханз бичих явцад илэрч буй алдаа
Б-17 / 495.1
495.1
Бай Я Нань
Монгол сурагчдын хятад хэлээр найруулан бичих явцад илэрч буй ханз болон үгийн сангийн алдаанд хийсэн судалгаа : Үй-Цай бүрэн дунд сургуулийн 4-р ангийн сурагчдын жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Г. Цогзолмаа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Б. Ганчулуун .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2017, .- 43 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль),
Ном зүй (хуудас 37)
1-р бүлэг Үй цай бүрэн дунд сургуулийн Хятад хэлний эх зохион бичих хичээлийн сургалтын өнөөгийн нөхцөл байдал 2-р бүлэг Үй цай Хятад хэлний сургалттай бүрэн дэнд сургуулийн 4-р ангийн 8-10 нас сурагчдын найруулан бичих явцад илэрч буй алдаанд хийсэн судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Алдаанд дүн шинжилгээ хийх Ханз бичих алдааны тодорхойлолт Ханз бичих явцад илэрч буй алдаа
Б-17 / 495.1