STEAM сургалтаар сурагчдын шинжлэх ухаанч харилцааны чадварыг хөгжүүлэх нь :
158.2
Х919
Хэрлэн, С
STEAM сургалтаар сурагчдын шинжлэх ухаанч харилцааны чадварыг хөгжүүлэх нь : Удирдсан: доктор (Ph.D) Х. Тамир .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2017, .- 53 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль),
Номзүй (хуудас 48)
1-р бүлэг Шинжлэх ухаанч харилцааны чадвар 2-р бүлэг Судалгааны материал аргазүй 3-р бүлэг Судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Монгол Солонгос бага ангийн сурагчид STEAM сургалт Шинжлэх Ухаанч харилцаа
158.2 / Х919
Х919
Хэрлэн, С
STEAM сургалтаар сурагчдын шинжлэх ухаанч харилцааны чадварыг хөгжүүлэх нь : Удирдсан: доктор (Ph.D) Х. Тамир .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2017, .- 53 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль),
Номзүй (хуудас 48)
1-р бүлэг Шинжлэх ухаанч харилцааны чадвар 2-р бүлэг Судалгааны материал аргазүй 3-р бүлэг Судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Монгол Солонгос бага ангийн сурагчид STEAM сургалт Шинжлэх Ухаанч харилцаа
158.2 / Х919