Сурагчдын ёс суртахууны хүмүүжлийн сэтгэл зүйн үндэс
155.4
М 296
Матлин Е.К.
Сурагчдын ёс суртахууны хүмүүжлийн сэтгэл зүйн үндэс (Ред. Г. Дэмбэрэл; Орч. Н. Цэвгээ; Хян. Б. Банзрагч, Ц. Нямжав) - 0 .- Улаанбаатар.: Д. Сүхбаатарын нэрэмжит хэвлэлийн комбинат, 1973 .- 124х., 20см. -ISBN .: 161
- 0
- Энэхүү товхимлыг бичихдээ сурган хүмүүжүүлэх зүй, сэтгэл судлалын орчин үеийн судалгаа дүгнэлтүүд дээр тулгуурласан. Түүнээс гадна сурагчдын сурах хийгээд зан явдлын байдалд хийсэн өөрийн сурган хүмүүжүүлэх ажиглалт, судалгаа, туршилтыг ашигласан.
Номзүй х. 123
Дэвшүүлэн шийдвэрлэх асуудал ба судалгааны арга зүйн мөн чанар Сурагчдыг насны байдлаар тодорхойлох нь Сурагчдын сэтгэл зүйн зөрчилт чанар Хүүхдийн хүмүүжлийн процесст явуулсан судалгааны ерөнхий дүн
Багш, оюутнуудад зориулсан.
+18
Худалдаж авсан
Ёс суртахуун Зан суртахуун Хүүхдийн хүмүүжил Хүүхдийн хөгжил Хариуцлага
155.4 / М 296
М 296
Матлин Е.К.
Сурагчдын ёс суртахууны хүмүүжлийн сэтгэл зүйн үндэс (Ред. Г. Дэмбэрэл; Орч. Н. Цэвгээ; Хян. Б. Банзрагч, Ц. Нямжав) - 0 .- Улаанбаатар.: Д. Сүхбаатарын нэрэмжит хэвлэлийн комбинат, 1973 .- 124х., 20см. -ISBN .: 161
- 0
- Энэхүү товхимлыг бичихдээ сурган хүмүүжүүлэх зүй, сэтгэл судлалын орчин үеийн судалгаа дүгнэлтүүд дээр тулгуурласан. Түүнээс гадна сурагчдын сурах хийгээд зан явдлын байдалд хийсэн өөрийн сурган хүмүүжүүлэх ажиглалт, судалгаа, туршилтыг ашигласан.
Номзүй х. 123
Дэвшүүлэн шийдвэрлэх асуудал ба судалгааны арга зүйн мөн чанар Сурагчдыг насны байдлаар тодорхойлох нь Сурагчдын сэтгэл зүйн зөрчилт чанар Хүүхдийн хүмүүжлийн процесст явуулсан судалгааны ерөнхий дүн
Багш, оюутнуудад зориулсан.
+18
Худалдаж авсан
Ёс суртахуун Зан суртахуун Хүүхдийн хүмүүжил Хүүхдийн хөгжил Хариуцлага
155.4 / М 296