Дунд сургуульд монгол хэл бичиг заах аргын үндсүүд
494.23'071
Ш292
Шарав С.
Дунд сургуульд монгол хэл бичиг заах аргын үндсүүд - 0 .- Улаанбаатар, 1972 .- 187х., 21см. -ISBN .: 1230
- 0
- Зохиогчид номдоо монгол хэл бичгийн хичээл заахдаа зйлшгүй баримталж биелүүлбэл зохих үндсэн асуудлуудыг тодорхойлжээ
I. Хэлбичиг заах арга зүйн ерөнхий асуудал
Хэл заах арга зүй бол шинжлэх ухаан мөн Хэл бичиг заах арга зүйг судлахын учир Хэл бичиг заах арга зүй бусад шинжлэх уахаантай холбогдох нь Тэргүүн туршлага бол хэл заах аргыг баяжуулах эх булаг мөн Хэл бичиг заах арга зүйн бүтээлч чанар Хэл бичиг заах арга зүйн судалгааны аргууд Сургалтын ерөнхий зарчмуудыг хэл бичиг заах аргад тулгуурлан хэрэглэх Хэл бичгийн хичээлээр олгох мэдлэг чадвар дадлага, тэдгээрийн харьцаа II. Хэлбичгийн хиээлээр сургалтыг явуулах арга
Аргын тухай ерөнхий ойлголт Сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагаа ба танин мэдэх сэтгэлгээний аргууд Хэл бичиг заах сургалтын аргууд Багшаас ярих арга Харилцан ярилцах арга Хэлний үзэгдэлд задлан шинжлэл хийж сургах арга Дасгалын арга Үзүүлэн таниулах Сруха бичиг ашиглаж сургах арга Багшийн асуулт III. Хэлбичгийн хичээлээр сургалтын ажлыг зохион байгуулах хэлбэрүүд
Хэл бичгийн хичээлийн бүтэц Шинэ мэдлэг олгох хичээл Бататгах хичээл Шалгах хичээл Хэл бичгийн хичээлээр сурагчдын мэдлэгийг үнэлэх ба дүгнэх тухай Хэл бичгийн хичээлийн гэрийн ажил Сурлагын хоцрогдол гарахаас урьдчилан сэргийлэх ба гарсан хоцрогдлыг арилгах арга Хэл бичгийн хичээлийн давтлага Хэл бичгийн хичээлээр хичээлийн гадуур явуулах ажил IV. Хэл бичгийн хичээлийг төлөвлөх
Жилийн төлөвлөгөө Сэдэвчилсэн төлөвлөгөө Хичээл бүрийн төлөвлөгөө Хэл бичгийн хичээлд сэдвийг сонгох шаардлага
Худалдаж авсан
Хиээлийн жил, улирал, хагас жилийн эхний давтлага Шинэ сэдвийг заахад бэлтгэх давтлага Аясын давтлага Сэдвийн давтлага Улирал, хагас жил, жилийн эцсийн буюу дүгнэх давтлага
494.23'071 / Ш292
Ш292
Шарав С.
Дунд сургуульд монгол хэл бичиг заах аргын үндсүүд - 0 .- Улаанбаатар, 1972 .- 187х., 21см. -ISBN .: 1230
- 0
- Зохиогчид номдоо монгол хэл бичгийн хичээл заахдаа зйлшгүй баримталж биелүүлбэл зохих үндсэн асуудлуудыг тодорхойлжээ
I. Хэлбичиг заах арга зүйн ерөнхий асуудал
Хэл заах арга зүй бол шинжлэх ухаан мөн Хэл бичиг заах арга зүйг судлахын учир Хэл бичиг заах арга зүй бусад шинжлэх уахаантай холбогдох нь Тэргүүн туршлага бол хэл заах аргыг баяжуулах эх булаг мөн Хэл бичиг заах арга зүйн бүтээлч чанар Хэл бичиг заах арга зүйн судалгааны аргууд Сургалтын ерөнхий зарчмуудыг хэл бичиг заах аргад тулгуурлан хэрэглэх Хэл бичгийн хичээлээр олгох мэдлэг чадвар дадлага, тэдгээрийн харьцаа II. Хэлбичгийн хиээлээр сургалтыг явуулах арга
Аргын тухай ерөнхий ойлголт Сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагаа ба танин мэдэх сэтгэлгээний аргууд Хэл бичиг заах сургалтын аргууд Багшаас ярих арга Харилцан ярилцах арга Хэлний үзэгдэлд задлан шинжлэл хийж сургах арга Дасгалын арга Үзүүлэн таниулах Сруха бичиг ашиглаж сургах арга Багшийн асуулт III. Хэлбичгийн хичээлээр сургалтын ажлыг зохион байгуулах хэлбэрүүд
Хэл бичгийн хичээлийн бүтэц Шинэ мэдлэг олгох хичээл Бататгах хичээл Шалгах хичээл Хэл бичгийн хичээлээр сурагчдын мэдлэгийг үнэлэх ба дүгнэх тухай Хэл бичгийн хичээлийн гэрийн ажил Сурлагын хоцрогдол гарахаас урьдчилан сэргийлэх ба гарсан хоцрогдлыг арилгах арга Хэл бичгийн хичээлийн давтлага Хэл бичгийн хичээлээр хичээлийн гадуур явуулах ажил IV. Хэл бичгийн хичээлийг төлөвлөх
Жилийн төлөвлөгөө Сэдэвчилсэн төлөвлөгөө Хичээл бүрийн төлөвлөгөө Хэл бичгийн хичээлд сэдвийг сонгох шаардлага
Худалдаж авсан
Хиээлийн жил, улирал, хагас жилийн эхний давтлага Шинэ сэдвийг заахад бэлтгэх давтлага Аясын давтлага Сэдвийн давтлага Улирал, хагас жил, жилийн эцсийн буюу дүгнэх давтлага
494.23'071 / Ш292