Дээд боловсролын шинэчлэл - сургалтын технологи: Хэлэлцүүлгийн илтгэлүүд / Их дээд сургуулийн лекц семинарын хичээлийн технологийг боловсронгуй болгон үр дүнг дээшлүүлэх асуудал
378.1
Д966 Дээд боловсролын шинэчлэл - сургалтын технологи: Хэлэлцүүлгийн илтгэлүүд / Их дээд сургуулийн лекц семинарын хичээлийн технологийг боловсронгуй болгон үр дүнг дээшлүүлэх асуудал .- Улаанбаатар.: ХҮСТ, 2013 .- 224 хуудастай, Хүснэгт, график, томьёо 20см. -ISBN .: 5000
Лекцийн хичээлийн үр дүнг оюутны бие даасан ажлаар сайжруулах боломж -- Их дээд сургууль дахь инновацийг хөгжүүлэх хэрэгцээ, чиглэл, төлөв байдал -- Лекцийн хичээлийн сургалтын технологийн өнөөгийн байдалд өгсөн үнэлгээ -- Хөгжүүлэх технологи /Бакалаврын суурь хичээлийн лекцийн жишээн дээр -- Инженерийн математикийн хичээлийн лекц түүнийг боловсронгуй болгох арга зам -- MIND MAP аргыг лекцийн хичээлд туршсан үр дүнгээс -- "Уураг тархины бүтэц" сэдвийг загварчлалын аргаар Монгол гэрийн бүтцэнд харьцуулан заах нь -- Лекцийн хичээлд цахим хэрэглэгдэхүүн ашиглах нь -- Дээд физик, дээд математикийн лекцийн хичээлийг интеграцлан заах боломжийн судалсан нь -- Лекцийн хичээлд оюутны идэвх, оролцоог тэдний мэдлэг чадварыг үнэлэх явц бүхий бүртгэлээр дамжуулан нэмэгдүүлэх боломж
Худалдаж авсан
378.1 / Д966
Д966 Дээд боловсролын шинэчлэл - сургалтын технологи: Хэлэлцүүлгийн илтгэлүүд / Их дээд сургуулийн лекц семинарын хичээлийн технологийг боловсронгуй болгон үр дүнг дээшлүүлэх асуудал .- Улаанбаатар.: ХҮСТ, 2013 .- 224 хуудастай, Хүснэгт, график, томьёо 20см. -ISBN .: 5000
Лекцийн хичээлийн үр дүнг оюутны бие даасан ажлаар сайжруулах боломж -- Их дээд сургууль дахь инновацийг хөгжүүлэх хэрэгцээ, чиглэл, төлөв байдал -- Лекцийн хичээлийн сургалтын технологийн өнөөгийн байдалд өгсөн үнэлгээ -- Хөгжүүлэх технологи /Бакалаврын суурь хичээлийн лекцийн жишээн дээр -- Инженерийн математикийн хичээлийн лекц түүнийг боловсронгуй болгох арга зам -- MIND MAP аргыг лекцийн хичээлд туршсан үр дүнгээс -- "Уураг тархины бүтэц" сэдвийг загварчлалын аргаар Монгол гэрийн бүтцэнд харьцуулан заах нь -- Лекцийн хичээлд цахим хэрэглэгдэхүүн ашиглах нь -- Дээд физик, дээд математикийн лекцийн хичээлийг интеграцлан заах боломжийн судалсан нь -- Лекцийн хичээлд оюутны идэвх, оролцоог тэдний мэдлэг чадварыг үнэлэх явц бүхий бүртгэлээр дамжуулан нэмэгдүүлэх боломж
Худалдаж авсан
378.1 / Д966