Монгол хэлний дидактик, түүний онол аргазүй
494.23
О-634
док Ph.D дэд проф. Оюун Ц.
Монгол хэлний дидактик, түүний онол аргазүй Зөвл док Sc.D. Бэгз Н. Багш бэлтгэдэг их, дээд сургууль, коллежийн оюутан, судлаач, багш нарт - 0 .- Улаанбаатар.: And press, 2005 .- 376х, Хүснэгт, бүдүүвч 20см. -ISBN .: 6000
- 0
- Зохиогч номдоо дунд, ахлах ангид монгол хэл заах аргын ойлголтыг дидактик, арга судлалын үүднээс тогтолцоогоор нь иж авч үзжээ
Номзүй х.361
I. Монгол хэлний дидактикийн арга судлалын нийтлэг асуудал
Монгол хэлний дидактикийн ай (категори) Монгол хэлний дидактикийн судлах зүйл ба судлагдахуун Их, дээд сургуулийн монгол хэл заах аргын хөгжлийн товч тойм Дунд, ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын хөгжлийн тойм II. Суралцагч төвтэй монгол хэлний сургалтын онолын үндэс
Хэлшинжлэлийн ухааны үндэс Гүн ухааны үндэс СХЗ, СС-ын үндэс Монгол хэлний сургалтанд дидактик зарчмыг баяжуулан хэрэглэх нь Монгол хэлний сургалтын агуулга, аргазүй шинжлэх ухаанч, хялбар дөхөм байх зарчим Монгол хэлний сургалт амьдрал, практикт үндэслэсэн, суралцагчийн үйл ажиллагаанд тулгуурласан байх зарчим Монгол хэлний сургалт суралцагчийн нас, сэтгэц, хувийн онцлог, хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн байх зарчим Монгол хэлний сургалтын агуулга, арга технологи оновчтой эрчимтэй байх зарчим
Хүм/ ухааны заалнаас Мон/судлал хэл/ш зааланд шилж
Монгол хэлний дидактикийн онолын үндсэн асуудал Монгол хэлний сургалтын тогтолцоо, түүхэн хөгжил, зүй тогтол Монгол хэлний сургалтын агуулга, агуулгын тогтолцоо Монгол хэлний сургалтын арга судлал, аргазүй, технологи, зохион байгуулалтын хэлбэр Багшийн үйл ажиллагаа буюу зааж сургахуй Сурагчийн үйл ажиллагаа буюу сурахуй Монгол хэлний сургалтын хэрэглэгдэхүүн Монгол хэлний сургалтын хяналт шинжилгээ, үнэлгээ
494.23 / О-634
О-634
док Ph.D дэд проф. Оюун Ц.
Монгол хэлний дидактик, түүний онол аргазүй Зөвл док Sc.D. Бэгз Н. Багш бэлтгэдэг их, дээд сургууль, коллежийн оюутан, судлаач, багш нарт - 0 .- Улаанбаатар.: And press, 2005 .- 376х, Хүснэгт, бүдүүвч 20см. -ISBN .: 6000
- 0
- Зохиогч номдоо дунд, ахлах ангид монгол хэл заах аргын ойлголтыг дидактик, арга судлалын үүднээс тогтолцоогоор нь иж авч үзжээ
Номзүй х.361
I. Монгол хэлний дидактикийн арга судлалын нийтлэг асуудал
Монгол хэлний дидактикийн ай (категори) Монгол хэлний дидактикийн судлах зүйл ба судлагдахуун Их, дээд сургуулийн монгол хэл заах аргын хөгжлийн товч тойм Дунд, ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын хөгжлийн тойм II. Суралцагч төвтэй монгол хэлний сургалтын онолын үндэс
Хэлшинжлэлийн ухааны үндэс Гүн ухааны үндэс СХЗ, СС-ын үндэс Монгол хэлний сургалтанд дидактик зарчмыг баяжуулан хэрэглэх нь Монгол хэлний сургалтын агуулга, аргазүй шинжлэх ухаанч, хялбар дөхөм байх зарчим Монгол хэлний сургалт амьдрал, практикт үндэслэсэн, суралцагчийн үйл ажиллагаанд тулгуурласан байх зарчим Монгол хэлний сургалт суралцагчийн нас, сэтгэц, хувийн онцлог, хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн байх зарчим Монгол хэлний сургалтын агуулга, арга технологи оновчтой эрчимтэй байх зарчим
Хүм/ ухааны заалнаас Мон/судлал хэл/ш зааланд шилж
Монгол хэлний дидактикийн онолын үндсэн асуудал Монгол хэлний сургалтын тогтолцоо, түүхэн хөгжил, зүй тогтол Монгол хэлний сургалтын агуулга, агуулгын тогтолцоо Монгол хэлний сургалтын арга судлал, аргазүй, технологи, зохион байгуулалтын хэлбэр Багшийн үйл ажиллагаа буюу зааж сургахуй Сурагчийн үйл ажиллагаа буюу сурахуй Монгол хэлний сургалтын хэрэглэгдэхүүн Монгол хэлний сургалтын хяналт шинжилгээ, үнэлгээ
494.23 / О-634