Бага дунд боловсрол Монгол хэл, Уран зохиолын боловсрол
494.23'0218
Б121 Бага дунд боловсрол Монгол хэл, Уран зохиолын боловсрол Ред д-к Лувсандорж Ц, д-р Лхагважав Ч, д-р Нэргүй Н, Нямгэрэл Ч. - 0 .- Улаанбаатар.: Стандартчилал, хэмжилзүйн үндэсний төв, 2004 .- 135х., 20см. -ISBN 5420-13:2004 .: 1500
- 0
- Стандарт нь зорилго, хамрах хүрээ, бүтэц, зохиомж, хэрэглэх зөвлөмж болон кодын тайлал бүхий удиртгал хэсэг, "Монгол хэлний боловсролын стандарт", "Уран зохиолын боловсролын стандарт" гэсэн үндсэн хэсгүүдээс бүрдэнэ
1. Монгол хэлний боловсролын үзэл баримтлал 2. Монгол хэлний боловсролын агуулга
Монгол хэлний бага боловсролын агуулга
Монгол хэлний суурь боловсролын агуулга
Монгол хэлний бүрэн дунд боловсролын агуулга 3. Монгол хэлний боловсролын үнэлгээ
3. Монгол хэлний бага боловсролын үнэлгээ
Монгол хэлний суурь боловсролын үнэлгээ
Монгол хэлний бүрэн дунд боловсролын үнэлгээ
4. Монгол хэлний боловсролын арга зүйн хөгжлийн үндэс
А. Нэр томъёо
Б. Жишиг даалгавар 1. Уран зохиолын хэлний боловсролын үзэл баримтлал 2. Уран зохиолын боловсролын агуулга
Уран зохиолын бага боловсролын агуулга
Уран зохиолын суурь боловсролын агуулга
Уран зохиолын бүрэн дунд боловсролын агуулга 3. Уран зохиолын боловсролын үнэлгээ
Уран зохиолын бага боловсролын үнэлгээ
Уран зохиолын суурь боловсролын үнэлгээ
Уран зохиолын бүрэн дунд боловсролын үнэлгээ
4. Уран зохиолын боловсролын арга зүйн хөгжлийн үндэс
А. Нэр томъёо
Б. Жишиг даалгавар
В. Харьцуулан судалсан материалын жагсаалт
Хүм/ ухааны заалнаас Мон/судлал хэл/ш зааланд шилж
Киррикюлим цогц чадамж Агуулгын стандарт Агуулгын ай Үнэлгээний стандарт
494.23'0218 / Б121
Б121 Бага дунд боловсрол Монгол хэл, Уран зохиолын боловсрол Ред д-к Лувсандорж Ц, д-р Лхагважав Ч, д-р Нэргүй Н, Нямгэрэл Ч. - 0 .- Улаанбаатар.: Стандартчилал, хэмжилзүйн үндэсний төв, 2004 .- 135х., 20см. -ISBN 5420-13:2004 .: 1500
- 0
- Стандарт нь зорилго, хамрах хүрээ, бүтэц, зохиомж, хэрэглэх зөвлөмж болон кодын тайлал бүхий удиртгал хэсэг, "Монгол хэлний боловсролын стандарт", "Уран зохиолын боловсролын стандарт" гэсэн үндсэн хэсгүүдээс бүрдэнэ
1. Монгол хэлний боловсролын үзэл баримтлал 2. Монгол хэлний боловсролын агуулга
Монгол хэлний бага боловсролын агуулга
Монгол хэлний суурь боловсролын агуулга
Монгол хэлний бүрэн дунд боловсролын агуулга 3. Монгол хэлний боловсролын үнэлгээ
3. Монгол хэлний бага боловсролын үнэлгээ
Монгол хэлний суурь боловсролын үнэлгээ
Монгол хэлний бүрэн дунд боловсролын үнэлгээ
4. Монгол хэлний боловсролын арга зүйн хөгжлийн үндэс
А. Нэр томъёо
Б. Жишиг даалгавар 1. Уран зохиолын хэлний боловсролын үзэл баримтлал 2. Уран зохиолын боловсролын агуулга
Уран зохиолын бага боловсролын агуулга
Уран зохиолын суурь боловсролын агуулга
Уран зохиолын бүрэн дунд боловсролын агуулга 3. Уран зохиолын боловсролын үнэлгээ
Уран зохиолын бага боловсролын үнэлгээ
Уран зохиолын суурь боловсролын үнэлгээ
Уран зохиолын бүрэн дунд боловсролын үнэлгээ
4. Уран зохиолын боловсролын арга зүйн хөгжлийн үндэс
А. Нэр томъёо
Б. Жишиг даалгавар
В. Харьцуулан судалсан материалын жагсаалт
Хүм/ ухааны заалнаас Мон/судлал хэл/ш зааланд шилж
Киррикюлим цогц чадамж Агуулгын стандарт Агуулгын ай Үнэлгээний стандарт
494.23'0218 / Б121