Бодох аргыг дагаж мэдлэг бүтнэ : Анхан шатны болон математикийн багш нар зориулав /

21
372.7
Доёд, Д.
          Бодох аргыг дагаж мэдлэг бүтнэ : Анхан шатны болон математикийн багш нар зориулав / Зохиогч: У.Доёд ; Хянан тохиолдуулсан: Ц.Далайжамц (Ph.D) .- Улаанбаатар: Насан туршийн боловсролын үндэсний төвийн хэвлэх үйлдвэр, 2018, Copyright @2018 .- 56 хуудастай, Зурагтай, хүснэгттэй 19см. -ISBN .: 5000
- "Доёд" сан, - Эрхэлсэн байгууллага ''Doёd'' san, - Ėrkhėlsėn baĭguullaga

Өгүүлбэртэй бодлогыг арифметик аргаар бодох асуудалд -- Дараалсан натурал тоонуудын тухай эргэцүүлэл -- Нэг бодлого, олон бодолт -- Ерөнхий аргад сургах нь нэн чухал -- Математик сэтгэлгээний энгийн дасгалаа -- Загварчлах цогц чадамж, математикаар загварчлах процесс

МУГБ, математикч У. Доёдын шавь нар болон математикийн багшаар хамт ажиллаж байсан нөхөд нь "асуудал шийдэх арга барилд хүнийг сургах явдал бол мэдлэг бүтээлгэх нэг зам" болно гэж үзэж анхан шатны болон математикийн багш нарт зориулан энэхүү товхимлыг эмхэтгэжээ. Багшийн заах арга зүйд дэмжлэг болж, сурагчаа математикт сургах явцад асуудалд олон талаас хандах, нэгтгэн дүгнэх, задлан шинжлэх зэрэг оюуны үйлд сургах, аливаа асуудлыг бие даан шийдвэрлэх чадварт суралцахад тус болох юм.


Монгол Кирил

Өгүүлбэртэй бодлого Натурал тоо Мэдлэг бүтээх Математикаар загварчлах

372.7 Д454

21 / 372.7
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077