ЕБС-ийн хөгжмийн сурах бичгийн агуулга арга зүйд хийсэн судалгаа үр дүн : БНХАУ-ын ӨМӨЗО болон Монголын суурь боловсролын долдугаар ангийн хөгжмийн сурах бичгийн жишээн дээр /

371.32
Д196
Дайчин, Х
          ЕБС-ийн хөгжмийн сурах бичгийн агуулга арга зүйд хийсэн судалгаа үр дүн : БНХАУ-ын ӨМӨЗО болон Монголын суурь боловсролын долдугаар ангийн хөгжмийн сурах бичгийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор А. Энхмаа, магистр Н. Долгорсүрэн ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) А. Ариунболд .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2018, .- 77 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Дүрслэх Урлаг Технологийн Сургууль),



Ном зүй (хуудас 68)

1-р бүлэг Сурах бичгийн онол арга зүйн үндсэн асуудал 2-р бүлэг Хоёр орны суурь боловсролын хөгжмийн сурах бичгийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол Кирил

Сурах бичгийн онол арга зүй Сурах бичигт тавигдах шаардлага Өсвөр насны хямрал Дуу хөгжмийн хөтөлбөр

371.32 / Д196
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077