Хүн ба орчин хичээлийн агуулга, арга зүй, үнэлгээ:
372'071
H822
Баярчимэг Б.
Хүн ба орчин хичээлийн агуулга, арга зүй, үнэлгээ: ЕБС-ийн бага ангийн багш нарт зориулав. Ред: Г. Пунсалпаамуу .- УБ..: ADMON, 2018 .- 186х., 24.5см.. -ISBN 978-99978-4-816-1 .: 17000
- Энэхүү гарын авлага нь ЕБС-ийн бага ангийн багш нарт зориулав. Гарын авлагын агуулга нь бага боловсролын байгалийн ухааны онол, арга зүйн үндэс, арга зүй, үнэлгээ гэсэн хэсгээс бүрдэнэ...
Өмнөх үг - 3х. Бага боловсролын байгалийн ухааны онол, арга зүйн үндэс -17-29х. Бага боловсролын байгалийн ухааны сургалтын агуулга, арга зүйн хөгжил -30-65х. Хүн ба орчин хичээлийн арга зүй -77-139х. Бага боловсролын байгалийн ухааны сургалтын үнэлгээ -140-157х.
Цөм хөтөлбөр Үнэлгээ Танин мэдэхүй
372'071 / H822
H822
Баярчимэг Б.
Хүн ба орчин хичээлийн агуулга, арга зүй, үнэлгээ: ЕБС-ийн бага ангийн багш нарт зориулав. Ред: Г. Пунсалпаамуу .- УБ..: ADMON, 2018 .- 186х., 24.5см.. -ISBN 978-99978-4-816-1 .: 17000
- Энэхүү гарын авлага нь ЕБС-ийн бага ангийн багш нарт зориулав. Гарын авлагын агуулга нь бага боловсролын байгалийн ухааны онол, арга зүйн үндэс, арга зүй, үнэлгээ гэсэн хэсгээс бүрдэнэ...
Өмнөх үг - 3х. Бага боловсролын байгалийн ухааны онол, арга зүйн үндэс -17-29х. Бага боловсролын байгалийн ухааны сургалтын агуулга, арга зүйн хөгжил -30-65х. Хүн ба орчин хичээлийн арга зүй -77-139х. Бага боловсролын байгалийн ухааны сургалтын үнэлгээ -140-157х.
Цөм хөтөлбөр Үнэлгээ Танин мэдэхүй
372'071 / H822