MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03491nam a22003257a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20200618121537.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200618b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-9919-23-117-0 |
Terms of availability |
30000 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Худалдаж авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
|
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
370 301 |
Item number |
Т 587 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Төмөр-Очир С. |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
Хангай дээд сургууль, Оберлин их сургууль |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Ерөнхий хийгээд боловсролын социологи |
Remainder of title |
Их дээд сургуулийн сурах бичиг |
Statement of responsibility, etc. |
Ред.Т. Цэнд-Аюуш (Ph.D) д-р |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
УБ Токио |
Date of publication, distribution, etc. |
2020 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
472х. |
Dimensions |
25см |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Энэхүү сурах бичигт Боловсролын социологийн шинжлэх ухааныг судлахад зайлшгүй шаардлагатай ерөнхий солциологийн үндсэн ойлголтыг тайлбарласан, боловсролын мөн чанар, нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг тодорхойлсон 3 бүлгээс бүтэх ба түүхэн ба онолын болон туршлагын талыг нэгдмэл авч үзэхийг зорьжээ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Номзүй монгол хэлээр х.462, орос хэлээр х.463-464, англи хэлээр х.465-467 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Энэхүү сурах бичигт Боловсролын социологийн шинжлэх ухааныг судлахад зайлшгүй шаардлагатай ерөнхий солциологийн үндсэн ойлголтыг тайлбарласан, боловсролын мөн чанар, нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг тодорхойлсон 3 бүлгээс бүтэх ба түүхэн ба онолын болон туршлагын талыг нэгдмэл авч үзэхийг зорьжээ. |
Title |
Социологи нийгмийн тухай бие даасан шинжлэх ухаан мөн |
-- |
Социологийн шинжлэх ухааны судалгааны обьект, судлах зүйл |
-- |
Социологийн шинжлэх ухааны эх сурвалж, өнөөгийн байдал хэтийн төлөв |
-- |
Социологийн судалгааны аргууд |
-- |
Боловсрол олон шинжлэх ухааны судалгааны обьект болох нь |
-- |
Боловсолын социологи бол социологийн шинжлэх ухааны өвөрмөц салбар мөн |
-- |
Боловсролын социологи бүрэлдэн тогтсон нь |
-- |
Боловсролын социологийн обьект судлах зүйл |
-- |
Боловсролын парадигм |
-- |
Бие дааж эзэмших боловсрол бол XXI зууны боловсрол мөн |
-- |
Боловсролын чанар социологийн асуудал болох нь |
-- |
Боловсролын эмпирик судалгааны технологи |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Боловсрол ба социологи |
|
Uncontrolled term |
Социологи ба боловсрол |
|
Uncontrolled term |
Дээд боловсрол |
|
Uncontrolled term |
Боловсролын чанар |
|
Uncontrolled term |
Боловсрлл ба нийгэнмшил |
|
Uncontrolled term |
Бие дааж суралцах |
|
Uncontrolled term |
Социологийн судалгаан арга |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |