MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
07042nam a22003017a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20200703130856.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200703b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-99978-4-845-1 |
Terms of availability |
25000 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Худалдаж авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
|
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
808.3'071 |
Item number |
Н 28 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Нандинбилиг Ганбаатарын |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
МУИС. Шинжлэх ухааны сургууль. Утга зохиол урлаг судлалын тэнхим |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Эх зохиолыг задлан шинжилж үнэлэх арга зүй |
Statement of responsibility, etc. |
Ред. С. Дулам д-р (Sc.D) проф. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
УБ |
Name of publisher, distributor, etc. |
МУИС пресс |
Date of publication, distribution, etc. |
2018 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
312х. |
Dimensions |
25см |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Энэхзз гарын авлага нь их дээд сургуулийн утга зоиол судлал, монгол хэл уран зохиолын багш мэргэжлийн ангийн оюутнууд болон уран зохиолын багш нарт зориулж, бичвэр хийгээд хам сэдэвт төвлөрсөн судалгааны онол, арга зүйн мэдлэг болоод эзэмшвэл зохих ур чадварыг зөвлөж байна. Эх зохиолыг судлах олон талт арга зүйг жишээгээр үзүүлэхдээ бид их сургуулийн ерөнхий суурийн хичээл болон ёрөнхий боловсролын сургуулийн уран зохиолын сонгон судлах хичээлийн хөтөлбөрт зөвлөсөн гадаадын болон монголын шилдэг зохиолуудаас сонгон авсан бөгөөд бүлэг бүрт эх зохиолыг судлахад зайлшгүй шаардлагатай онол арга зүй, ашиглаж болох ажлын хуудас, асулт даалгаврын загвар гээд онол хэрэглээний цогц төлөв зэрэгцэн буй. Үүнд:<br/>- Уншигчийн зүгээс сэтгэл хөдлөл, хувийн туршлагадаа суурилан эх зохиолын мэдэрч унших, тусган хүлээж авах анхны уншлагын арга зүй<br/>- Бичвэрт суурилан задлан шинжлэх судалгаат уншлагын арга зүй<br/>- Зохиолын хам сэдвийн хүрээнд далд утгыг тайлан тайлбарлах арга зүй<br/>- Тодорхой жишээн дээр задлан шинжилж, тайлан тайлбарлах судалгаат уншлагад чиглүүлэх асуулт даалгаварын үйл алхам бүхий хэрэглээний төлөв байдал зэрэг болно.<br/>Тус ном нь уран зохиолын гурван төрлөөр задлан шинжлэх арга зүйг чиглүүлсэн үндсэн гурван бүлгэс гадна их сургуулийн ерөнхий суурийн "Уран зохиолын боловсрол" хичээл болон ерөнхий боловсролын сонгон суралцах хичээлийн агуулга, арга зүй хийгээд тус хичээлээр суралцагчийн цогц чадамжийг үнэлэх арга зүйг зөвлөсөн нэмэлт бүлэгтэй. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Номзүй х.308-311, Хавсралт х.300-303 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Энэхзз гарын авлага нь их дээд сургуулийн утга зоиол судлал, монгол хэл уран зохиолын багш мэргэжлийн ангийн оюутнууд болон уран зохиолын багш нарт зориулж, бичвэр хийгээд хам сэдэвт төвлөрсөн судалгааны онол, арга зүйн мэдлэг болоод эзэмшвэл зохих ур чадварыг зөвлөж байна. Эх зохиолыг судлах олон талт арга зүйг жишээгээр үзүүлэхдээ бид их сургуулийн ерөнхий суурийн хичээл болон ёрөнхий боловсролын сургуулийн уран зохиолын сонгон судлах хичээлийн хөтөлбөрт зөвлөсөн гадаадын болон монголын шилдэг зохиолуудаас сонгон авсан бөгөөд бүлэг бүрт эх зохиолыг судлахад зайлшгүй шаардлагатай онол арга зүй, ашиглаж болох ажлын хуудас, асулт даалгаврын загвар гээд онол хэрэглээний цогц төлөв зэрэгцэн буй. Үүнд:<br/>- Уншигчийн зүгээс сэтгэл хөдлөл, хувийн туршлагадаа суурилан эх зохиолын мэдэрч унших, тусган хүлээж авах анхны уншлагын арга зүй<br/>- Бичвэрт суурилан задлан шинжлэх судалгаат уншлагын арга зүй<br/>- Зохиолын хам сэдвийн хүрээнд далд утгыг тайлан тайлбарлах арга зүй<br/>- Тодорхой жишээн дээр задлан шинжилж, тайлан тайлбарлах судалгаат уншлагад чиглүүлэх асуулт даалгаварын үйл алхам бүхий хэрэглээний төлөв байдал зэрэг болно.<br/>Тус ном нь уран зохиолын гурван төрлөөр задлан шинжлэх арга зүйг чиглүүлсэн үндсэн гурван бүлгэс гадна их сургуулийн ерөнхий суурийн "Уран зохиолын боловсрол" хичээл болон ерөнхий боловсролын сонгон суралцах хичээлийн агуулга, арга зүй хийгээд тус хичээлээр суралцагчийн цогц чадамжийг үнэлэх арга зүйг зөвлөсөн нэмэлт бүлэгтэй. |
Title |
Хүүрнэл зохиолыг задлан шинжлэх арга зүй<br/> |
-- |
Яруу найргийг задлан шинжлэх арга зүй<br/> |
-- |
Жүжгийн зохиолыг задлан шинжлэх арга зүй<br/> |
-- |
Уран зохиолыг сонгон судлах, үнэлэх арга зүй |
-- |
Уран зохиолыг сонгон судлах үнэлэх арга зүй |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Утга зохиолын задлан шинжлэл |
|
Uncontrolled term |
Шүлэг яруу найраг, хүүрнэл зохиол, жүжгийн зохиолыг унших |
|
Uncontrolled term |
Яруу найргийн бүтээвэр |
|
Uncontrolled term |
Яруу найргийн төрөл хэлбэр |
|
Uncontrolled term |
Уран зохиолыг тайлбарлах |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |