MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
06102nam a22003497a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210617021712.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
210617b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Бэлэг хандив |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Mongolian |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
371.1 |
Item number |
Т 441 |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
МУБИС. Боловсролын суурь судалгааны төв |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол миний амьдрал |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
УБ |
Date of publication, distribution, etc. |
2019 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
123х. |
Dimensions |
25см |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Энэхүү сурах бичгээс та өөрийнхөө боловсролыг өөрийн алив үйл, түүний үр дүн болохыг ойлгож, тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол таны “өрөөлийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол “ өрөөл ба өөрийн чинь хамтдаа хамтран нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол “өөрийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц” гэдгийг ухаарч ухамсарлах болно. Түүнийхээ ачаар та өөрийн оршин амьдрахуйн төлөөх үйл бүхнээ эгүүлэн эргэцүүлж, өөрийнхөө тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсролоо, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролоо, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролынхоо өнөөгийн байдлыг дүгнэн цэгнэж, тэдгээрийг цаашид яаж сайжруулах арга замаа тодруулж чадна. Үүний тулд, суралцагч та сурах бичгийн бүлэг, сэдэв бүрийн хүрээний үйл ажиллагаанд цаг ямагт өөрөө идэвхтэй оролцож, хичээн оролдож олсон ололтоо тоймлож олонтойгоо хуваалцаж ололтоо бататгаж байвал зохино. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Номзүй х.122-123 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Энэхүү сурах бичгээс та өөрийнхөө боловсролыг өөрийн алив үйл, түүний үр дүн болохыг ойлгож, тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол таны “өрөөлийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол “ өрөөл ба өөрийн чинь хамтдаа хамтран нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол “өөрийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц” гэдгийг ухаарч ухамсарлах болно. Түүнийхээ ачаар та өөрийн оршин амьдрахуйн төлөөх үйл бүхнээ эгүүлэн эргэцүүлж, өөрийнхөө тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсролоо, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролоо, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролынхоо өнөөгийн байдлыг дүгнэн цэгнэж, тэдгээрийг цаашид яаж сайжруулах арга замаа тодруулж чадна. Үүний тулд, суралцагч та сурах бичгийн бүлэг, сэдэв бүрийн хүрээний үйл ажиллагаанд цаг ямагт өөрөө идэвхтэй оролцож, хичээн оролдож олсон ололтоо тоймлож олонтойгоо хуваалцаж ололтоо бататгаж байвал зохино. |
|
Title |
Нэгдүгээр бүлэг. Миний боловсрол <br/>1.1. Миний боловсрол <br/>1.2. Миний боловсролын гурвал <br/>1.3. Миний боловсролын өнөөгийн байдал<br/>1.4. Миний боловсролын ирээдүй<br/> |
|
Title |
Хоёрдугаар бүлэг. Миний Тогтвортой Хөгжлийн төлөөх Боловсрол <br/>2.1. Мииий тогтвортой хөгжил <br/>2.2. Миний тогтвортой хөгжлийи төлөөх боловсрол<br/>2.3 Миний ТХБ-ын арга зүй<br/>2.4 Миний ТХБ-ын өнөөгийн байдал <br/>2.5 Минйй ТХБ-ын ирээдүй<br/> |
|
Title |
Гуравдугаар бүлэг. Миний Тэгш Хөгжлийн төлөөх Боловсрол <br/>3.1. Миний тэгш, тэгшийн төлөөх боловсрол<br/>3.2. Миний тэгш хөгжил, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол<br/>3.3 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын арга зүй<br/>3.4 Миний тэгшийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал<br/>3.5 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал<br/>3.6 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын ирээдүй<br/> |
|
Title |
Дөрөвдүгээр бүлэг. Миний Өөрийн Хөгжлийн Төлөөх боловсрол<br/>4.1. Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол<br/>4.2 Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал<br/>4.3 Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролын ирээдүй<br/> |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжлийн боловсрол |
|
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжил |
|
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжихүйц |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Б. Жадамбаа |
|
Personal name |
Л. Эрдэнэчимэг |
|
Personal name |
Б. Болортуяа |
|
Personal name |
Б. Тунгалаг |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |