MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03532nam a22002417a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20211119113035.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
211119b mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
99978-2-978-8 |
Terms of availability |
1500 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Form of issue |
Бэлэг дурсгалын журмаар авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
БС. |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Mongolian |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
370 |
Item number |
Т441 |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
БОЛОВСРОЛ, СОЁЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Тогтвортой хөгжлийн боловсрол: Боловсролын салбарын ажилтнуудад зориулсан гарын авлага |
Statement of responsibility, etc. |
Эмхт. Х.Цэцэгжаргал, Х.Отгонбаатар, Б.Лхамцэрэн, Г.Халиун; Хян. А.Цолмон, Р.Нямцэрэн |
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Place of production, publication, distribution, manufacture |
УБ |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice |
2017 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
94х. |
Other physical details |
Зураг, диаграмм |
Dimensions |
25см. |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
XXI зуунд хүн төрөлхтний хөгжил нь нийгэм, эдийн засаг, байгаль орчны гэсэн гурван хүчин зүйлийн зохистой харилцааны тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалд тулгуурлах боллоо. Тэгвэл тогтвортой хөгжлийн боловсрол гэдэг нь улс оронд дээрх гурван хүчин зүйлийн хөгжлийн нягт уялдаатай, тогтвортой тэнцвэрт байдлыг бий болгоход иргэн хүнд шаардагдах мэдлэг, чадвар, хандлагыг төлөвшүүлэх асуудал юм.<br/>Энэхүү асуудлын талаар боловсролын салбарын ажилтнууд (багш, удирдах ажилтан, мэргэжилтэн ба бусад)-д зориулан "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол” төслийн дэмжлэгтэйгээр тус гарын авлагыг бэлтгэн гаргаж байна.<br/>Гарын авлага нь үндсэн дөрвөн бүлгээс тогтоно. Эхний хоёр бүлэгт тогтвор- той хөгжил, тогтвортой хөгжлийн боловсролын талаарх ойлголт, Монгол улсын төрөөс хэрэгжүүлж буй арга хэмжээ, хэрэгжилтийн талаар бичсэн. Гуравдугаар бүлэгт тогтвортой хөгжлийн боловсролын цогц чадамжуудыг сурагчдад төлөвшүүлэхэд сургалтын хөтөлбөр, сурах бичиг, гарын авлага боловсруулахад анхаарах хүчин зүйлсийн тухай өгүүлсэн байна. Мөн газар зүй, математик, химийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах, хэрэглэх боломжийн тухай өгүүлсэн. Дөрөвдүгээр бүлэгт хичээл хоорондын интеграцид тулгуурлан тогтвортой хөгжлийн зорилтуудад хүрэх нэгж хичээлийн хөтөлбөрийн жишээг “Оюутны хотхоны төлөвлөлт” сэдвээр боловсруулан бэлтгэсэн болно...<br/> |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Тогтвортой боловсрол |
|
Uncontrolled term |
Багшлахуй |
|
Uncontrolled term |
Суралцахуй |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |