Бага боловсролын монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр, сурах бичигт хийсэн шинжилгээний тайлан: Боловсролын чанарын шинэчлэл төсөл (Record no. 103457)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 05186nam a22002417a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MN-UlMNUE
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20211119120854.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 211119b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Terms of availability 1500
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Form of issue Бэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 ## - CATALOGING SOURCE
Transcribing agency БС
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Mongolian
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Edition number 21
Classification number 372.4
Item number Б121
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element БОЛОВСРОЛ, СОЁЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, THE WORLD BANK
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Бага боловсролын монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр, сурах бичигт хийсэн шинжилгээний тайлан: Боловсролын чанарын шинэчлэл төсөл
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture УБ.
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2018
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 118х.
Dimensions 24см.
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Хүүхдийн суралцахуйн суурь чадварын нэг нь эхнйг унших, ойлгох чадвар гэдгийг боловсрол судлаачид чухалчлан тэмдэглэж байна. “Суралцагчид нас ахих тусам бичиг үсгийн боловсрол эзэмшихэд хүндрэлтэй болдгоос гадна бага боловсролын эхний ангиудад уншиж сураагүй суралцагчид илүү их давтах шаардлагатай болж, цаашилбал, суралцахуйн бэрхшээл буй болж сургууль завсардах нь олонтоо. ” зэргээс үзэхэд суралцагчийн хөгжил, сурлагын амжилтад эх хэлний боловсрол, улмаар унших чадварын хөгжил чухал үүрэгтэй байна.<br/>Женкинс, Жевелл (1993) нар хурдан унших чадвар, уншиж ойлгох чадвар хоорондын хамаарал хүүхдийн наснаас хэрхэн хамаарч буйг судалжээ. Тус судалгаагаар дээрх чадварууд хоорондын хамаарлын коэффициент нэгдүгээр ангид 0.88 байснаа анги ахих тусам буурсаар 6 дугаар ангид ороход 0.6 болсон байна. Судалгааны үр дүнд бага ангид байхаас нь хүүхдийн уншиж ойлгох чадварыг хөгжүүлэх нь чухал гэдэг саналыг дэвшүүлжээ. Харин ахлах ангид уншиж ойлгох чадвар нь хурдан унших чадвартай холбогдохоос илүүтэй мэдээллийг интеграцчилах, суурь мэдлэгийг хэрэглэх зэрэг өөр түвшний чадвартай хамааралтай болохыг дурджээ.<br/>Хэрэглээний хэл шинжлэлийн чиглэлээр хийгдсэн судалгааны үр дүнгүүд унших чадвар, сурлагын амжилтын хооронд бага ангиас их сургууль хүртэл эерэг хүчтэй хамааралтай болохыг тодорхойлсоор байна.<br/>Тухайлбал, өгүүлбэрийн бүтэц, үгийн сангийн нөөц арифметик асуудлыг шийдвэрлэхэд чухал үүрэгтэй байдаг нь ажиглагдсан байна. Тодруулбал, уншиж ойлгох чадвар өндөр суралцагчид математикийн сорилд уншиж ойлгох чадвар сул суралцагчдаас өндөр оноо авсан ба энэ ялгаа нь статистикийн хувьд ач холбогдолтой байсныг тэмдэглэжээ. Унших бэрхшээл математикийн амжилтад нөлөөлж байхад, харин математикт тулгамддаг бэрхшээл унших чадварт нөлөөлөхгүй байсан нь суралцагчдын унших чадварыг бага наснаас эхлэн хөгжүүлэх нь ихээхэн чухал болохыг харуулж байна. (Jordan, et al., 2002).<br/>Түүнчлэн нийгэм судлалын хичээлийн амжилт, уншиж ойлгох чадвартай хамааралтайг илрүүлсэн байна (Hinkelmann, 1956).<br/>Эх хэлний хичээлийн уншиж ойлгох чадвар, байгалийн ухааны хичээлийг үр дүнтэй судлахтай холбоотойг зарим судалгааны үр дүн мөн харуулсан байна. Тодруулбал, тэмдэглэгээ, илэрхийлэл, томьёо, тусгайлсан нэр томьёо, туршилт хийх дараалал зэргийг тогтоож цээжлэхэд уншиж ойлгох чадвар чухал ач холбогдолтой байдгийг тэмдэглэжээ (Sochor, 1958)...
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Бага боловсрол
Uncontrolled term Сурах бичиг
Uncontrolled term Монгол хэл
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Ном, сурах бичиг
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type Date last checked out
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-11-19 1500.00   372.4 Б121 BAMS528 2022-06-28 2021-11-19 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-11-19 1500.00 2 372.4 Б121 BAMS529 2024-10-15 2021-11-19 Ном, сурах бичиг 2024-04-19
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-11-19 1500.00   372.4 Б121 BAMS530 2022-06-28 2021-11-19 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-11-19 1500.00   372.4 Б121 BAMS531 2022-06-28 2021-11-19 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-11-19 1500.00   372.4 Б121 BAMS532 2022-06-28 2021-11-19 Ном, сурах бичиг  
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077