MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
02924nam a22003257a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210326035655.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
180826b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-99973-50-19-0 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Бэлэг дурсгалын журмаар авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
371.3 |
Item number |
И 967 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Ичинхорлоо Ш. |
245 #0 - TITLE STATEMENT |
Title |
Сургалтын онол арга зүй: |
Remainder of title |
Ерөнхий дидактикийн үндэс |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
0 |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Date of publication, distribution, etc. |
2018 |
Place of publication, distribution, etc. |
Улаанбаатар |
Name of publisher, distributor, etc. |
Соёмбо принтинг |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
216х. |
Other physical details |
Хүснэгт, схем |
Dimensions |
20см |
490 ## - SERIES STATEMENT |
Volume/sequential designation |
0 |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Сурах бичигт сургалт хэмээх ерөнхий дидактикийн гол үзэгдлийг орчин үеийн байр сууринаас авч үзсэн. Сургалтын тухай үзэл, онол, сургалтын зарчим, зүй тогтол, сургалтанд гардаг зөрчил, сургалтын технологи, боловсролын агуулга, стандарт, сургалтын арга, хэрэглэгдэхүүн, хэлбэр, үнэлгээ зэрэг юу болох, эдгээр нь хэрхэн өөрчлөгдөж буйг авч үзсэн. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Номзүй х.210 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Сурах бичигт сургалт хэмээх ерөнхий дидактикийн гол үзэгдлийг орчин үеийн байр сууринаас авч үзсэн. Сургалтын тухай үзэл, онол, сургалтын зарчим, зүй тогтол, сургалтанд гардаг зөрчил, сургалтын технологи, боловсролын агуулга, стандарт, сургалтын арга, хэрэглэгдэхүүн, хэлбэр, үнэлгээ зэрэг юу болох, эдгээр нь хэрхэн өөрчлөгдөж буйг авч үзсэн. |
Title |
Ерөнхий дидактикийн үндэс |
-- |
Сургалт, гарч буй өөрчлөлт, бүтэц, онцлог |
-- |
Сургалтын тухай зарим үзэл, онол |
-- |
Сурган хүмүүжүүлэх зарим зүй тогтол |
-- |
Сургалтын зарчим |
-- |
Сургалтанд гардаг зөрчил, шалтгаан, шийдэх тухай |
-- |
Сургалтын технологи |
-- |
Боловсролын агуулга, стандарт, хөтөлбөр |
-- |
Сургалтын арга |
-- |
Сургалтын хэрэглэгдэхүүн |
-- |
Сургалтын хэлбэр |
-- |
Үнэлгээ |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Сургалтын технологи |
|
Uncontrolled term |
Боловсролын стандарт, хөтөлбөр |
|
Uncontrolled term |
Сургалт |
|
Uncontrolled term |
Үнэлгээ |
|
Uncontrolled term |
Сурган хүмүүжүүлэх |
|
Uncontrolled term |
Үзэл санаа |
|
Uncontrolled term |
Зөрчил |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |