MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03490nam a22003497a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20220707113405.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
180826b2000 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
2000 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Худалдаж авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Mongolian |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
371.3 |
Item number |
С 755 |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
Улсын Багшийн Их Сургууль. Сурган хүмүүжүүлэх ухааны тэнхим |
245 #0 - TITLE STATEMENT |
Title |
Сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндэс |
Statement of responsibility, etc. |
Хян. С. Батхуяг (СХУ-ны Ph.D, дэд профессор), Ш. Ичинхорлоо (СХУ-ны дэд Ph.D) |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
0 |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Date of publication, distribution, etc. |
2000 |
Place of publication, distribution, etc. |
Улаанбаатар |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
127х. |
Dimensions |
20см |
336 ## - CONTENT TYPE |
Source |
rdacontent |
Content type term |
text |
Content type code |
txt |
337 ## - MEDIA TYPE |
Source |
rdamedia |
Media type term |
unmediated |
Media type code |
n |
338 ## - CARRIER TYPE |
Source |
rdacarrier |
Carrier type term |
volume |
Carrier type code |
nc |
490 ## - SERIES STATEMENT |
Volume/sequential designation |
0 |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Энэхүү ном нь УБИС-д үзэж буй "Сурган хүмүүжүүлэх зүй" гэдэг хичээлээр оюутнуудын гарын авлага болгон бэлтгэн гаргаж буй сурах бичгийн шинжтэй ном юм. Сурган хүмүүжүүлэх үйл явцад оролцдог 4 үндсэн субъект бол "хүүхэд", "багш", "сургууль", "нийгэм" юм. Эдгээр субъектүүдийн дотроос хамгийн чухал, бүх үйл ажиллагааны төвд байж бүх үйлийн үр шимийг хүртдэг субъект нь хүүхэд. Иймээс сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндсийг хүүхдээ танин мэдэхээс эхэлж судлах нь зохистой бөгөөд сурган хүмүүжүүлэх ажил нь чухамдаа багш, сургууль нийгмээс хүүхэдтэй ажиллах ажил байна гэсэн байр сууринаас энэхүү номын бичсэн байна. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Номзүй х.127 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Энэхүү ном нь УБИС-д үзэж буй "Сурган хүмүүжүүлэх зүй" гэдэг хичээлээр оюутнуудын гарын авлага болгон бэлтгэн гаргаж буй сурах бичгийн шинжтэй ном юм. Сурган хүмүүжүүлэх үйл явцад оролцдог 4 үндсэн субъект бол "хүүхэд", "багш", "сургууль", "нийгэм" юм. Эдгээр субъектүүдийн дотроос хамгийн чухал, бүх үйл ажиллагааны төвд байж бүх үйлийн үр шимийг хүртдэг субъект нь хүүхэд. Иймээс сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндсийг хүүхдээ танин мэдэхээс эхэлж судлах нь зохистой бөгөөд сурган хүмүүжүүлэх ажил нь чухамдаа багш, сургууль нийгмээс хүүхэдтэй ажиллах ажил байна гэсэн байр сууринаас энэхүү номын бичсэн байна. |
Title |
Хүүхэд хөгжин төлөвших нь |
-- |
Багш ба хүүхэд |
-- |
Сургууль, түүний үйл ажиллагаа |
-- |
Боловсролын тогтолцоо |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Хүүхэд |
|
Uncontrolled term |
Багш |
|
Uncontrolled term |
Сургууль |
|
Uncontrolled term |
Боловсрол |
|
Uncontrolled term |
Сурагч |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |