MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
06771nam a22003137a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20190301134939.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
180827b2013 mp l|||| |||| 001 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
15000 |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER |
System control number |
32030 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Худалдаж авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
|
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
494.23'071 |
Item number |
Т587 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Төмөр Д. |
245 #0 - TITLE STATEMENT |
Title |
Нүдлэн сэтгэх зураглал буюу тулгуур дохио |
Statement of responsibility, etc. |
Хяна Өлзийхутаг Ц |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
2 дахь хэвлэл |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Date of publication, distribution, etc. |
2013 |
Place of publication, distribution, etc. |
Улаанбаатар |
Name of publisher, distributor, etc. |
Сорхон цагаан ХХК |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
212х. |
Dimensions |
28см |
490 ## - SERIES STATEMENT |
Volume/sequential designation |
0 |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Зохиогч багш, сурагчдын ашиглах, ажиллах, сурах арга барил, туршлагын номдоо нүдлэн сэтгэх зураглал буюу тулгуур дохионы сургалтын сурган хүмүүжүүлэх онолоо нэгтгэн дүгнэжээ |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
х.199 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Title |
Ц.Өлзийхутаг. Хөтчийн үг<br/>Ө.Цэндсүрэн. Номыг ухаарсан нь<br/>Т.Даваахүү. Мэргэжил нэгт миний хэлэх үг |
-- |
I. Багш нартаа өгөх зөвлөгөө<br/>Тулгуур дохионы түүх<br/>Мэргэжил нэгтнүүд намтраас<br/>Багшийн бүтээлийн сан, түүх өгүүлнэ |
-- |
Хөдөлгөөнт үзүүлэнгийн цомог<br/>Судлагааны тогтолцооны тулгуур дохио өнгөт үзүүлэнгүүд<br/>Иж бүрэн үзүүлэнгийн зөвлөмж<br/>Бүлэг сэдвийн тулгуур дохио өнгөт үзүүлэнгүүд |
-- |
Уран зохиолын хичээлийн тулгуур ухагдахуун<br/>МУ-ын хөдөлмөрийн баатар, ардын уран зохиолч, төрийн шагналт зохиолчдын товч намтар |
-- |
Сурагчдын хөдөлмөрийг үнэлж дүгнэх нэгэн арга<br/>Чанарын үнэлгээг хувьд шилжүүлэх таблиц<br/>Чанарын үнэлгээний үр дүн<br/>Нэг цагийн хичээлийн заавар<br/>Өөрийн хичээлд анализ хийх, хийлгэх чиглэл |
-- |
II. Сурагчдад сурах арга барил эзэмшүүлэх сургалтын төрөл бүрийн хэрэглэгдэхүүүн<br/>Монгол хэлний ерөнхий бүлэг тулгуур<br/>Монгол хэлний үгийн сангийн тулгуур Үгийн утгын ангилал<br/>Тогтвортой холбоо үгийн тулгуур |
-- |
Ярих, бичих, найруулах, зохиох чадвараа сайжруулья<br/>Хэлц үгийн товч толь<br/>Ойролцоо утгатай хэлц үгийн товч толь<br/>Монгол хэлц үгийн зурагт ном, түүний учир өнгөт үзүүлэн<br/>эсрэг утгатай хэлц үгийн товч толь<br/>Гадаад хэлнээс яруу сайхан монгол хэлнээ хөрвүүлэхэд хэлц үгийн үүрэг |
-- |
Эх хэлээ дээдэлж, зөв ярьж бичиж сурцгаая<br/>Зөв бичих нь хүний эрхэм соёл<br/>Үг, өгүүлбэрийн утгыг ухаарч, сэтгэн бодох дасгалууд |
-- |
Эх зохион бичиж сурах, бичүүлж сургах зөвлөмж<br/>Эх дээр ажиллах чадвараа хөгжүүлэхэд тусламж<br/>Эсээ бичих арга зүйн зөвлөмж<br/>Эрдэмт мэргэдийн бичсэн эсээнүүд |
-- |
Монгол бичгийн арван гурван хичээл<br/>Монгол бичгээ 15 хоногт бие даан сурах бас нэгэн хувилбараас<br/>Кирил хөрвүүлэг |
-- |
Хүүхдийн дэвтэрт хичээлийн эхнээс мөрдөх зүйлүүд<br/>Сурах арга барилын анхны алхам<br/>Савын гурван гэм дуурайн бичих сэдпэв<br/>Чингис хааны 100 алтан сургаалаас <br/>Монголчуудын цээрлэх ёсноос<br/>Ухаалаг зөв боловсон хүн болоход хэрэгтэй, багш шавийн хооронд өрнөх үгэн тулгуурууд: Даруу зан, зөрүү зан <br/>Эх хэлээ эрхэмлэе<br/>Оновчгүй үг |
-- |
III. Тулгуур дохионы сургалт, багшийн хөдөлмөрийн тухай шавь нарын чин сэтгэлийн үг, эрдэмтэн мэргэд, эцэг эх, багш сэтгүүлчдийн санал, дүгнэлт, шүүмж<br/>Ц.Мөнхзаяа. Төмөр багш танаа<br/>Б.ЖАвхлан. Сурах зүйл их<br/>Б.Уранчимэг. Багшийн минь ач мөн<br/>Ж.Соёл-Ундрах. Бүгдээрээ нэгэн жигд болсон<br/>Б.Буянзаяа. Багшийн тухай миний бодол<br/>Г.Гантөмөр. Их ухаарал хайрласан<br/>Д.Санжаа, Ц.Гомбожав. Бидний санал сэтгэгдэл<br/>Б.Тогтохжаргал. Хүн багшаасаа хоёр дахь уадаагаа төрдөг<br/>Д.Төмөртогоо. Гавьяатай гавьяат багш<br/>Д.Өлзийбаяр. Тулгуур дохионы сургалтыг анх удаа<br/>Ц.Дуламсүрэн. Багшийн хөдөлмөр цаглашгүй<br/> |
-- |
IV. Ажлын үзүүлэлт, тоо хэмжээ, үр дүн<br/>Тоон үзүүлэлтүүд<br/>Олимпиад, уралдаан, тэмцээнд<br/>Нэрэмжит олимпиадын шагналтнууд<br/>Багшийнхаа мэргэжлийг өвлөгсөд<br/>Сурган хүмүүжүүлэх ажилд үзэл бодол нэгтэй зүтгэгсэд<br/>Багш Д.Төмөрийн хэвлүүлсэн, хянасан ном бүтээсэн мультимедиа<br/>Сурган хүмүүжүүлэх ба заах аргын холбогдолтой бичсэн өгүүллүүд<br/>Сурган хүмүүжүүлэх ажлын арга барил, туршлагыг заах аргач, эрдэмтэн мэргэд эцэг эх, шавь, сэтгүүлч нар үнэлсэн нь<br/>Радио, телевиз, SD, DVD. киноны сан хөмрөгт |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Техник хэрэгслээр үзүүлэх слайд үзүүлэн |
|
Uncontrolled term |
Тулгуур тоглоом |
|
Uncontrolled term |
Багш, сурагчдын гарын авлага |
|
Uncontrolled term |
Зөөврийн үзүүлэн буюу кабинет |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |