MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
07425nam a22004097a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210616084918.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER |
System control number |
36611 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Бусад |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
371.1 |
Item number |
Т 43 |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль |
245 #0 - TITLE STATEMENT |
Title |
Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол |
Remainder of title |
ээлжит хичээл |
Statement of responsibility, etc. |
Ред. Б. Жадамбаа акад; Б. Пүрэв-Очир; д-р (Sc.D) проф; Б. Тунгалаг д-р (Ph.D) дэд проф; Л. Эрдэнэчимэг |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Date of publication, distribution, etc. |
2010 |
Place of publication, distribution, etc. |
Улаанбаатар |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
154х. |
Other physical details |
Зураг хүснэгттэй |
Dimensions |
25см |
490 ## - SERIES STATEMENT |
Volume/sequential designation |
0 |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
МУБИС нь 2008 оноос эхлэн "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж, Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол төслүүдийг хэрэгжүүлэн, "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - өөрчлөлтийн чиг хандлага гэж үзэж, өөрсдийн туршлага, сургамждаа тулгуурлан, мэргэжлийн багш нар маань энэхүү зөвлөмжийг бичсэн байна. <br/>Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын зорилго нь хүрээлэн байгаль эдийн засаг болоод нийгмийн талаар дан ганц онолын мэдлэг олго бус харин амьдралаа баталгаатай байлгахын тулд ардчилсан нийгэм, өрнөж буй бүхий л үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцож, амьдрал зайлшгүй шаардагдах мэдлэг, чадвар, туршлага эзэмшүүлэн, аливаа асуудалд бодлоготой хандаж, шүүмжлэлтэй сэтгэж, хүн төрөлхтний бүтээсэн үнэт зүйлийг ойлгож, хүндэтгэдэг болгоход оршино. Өнөөгийн боловсрол "Тогтворгүй" болсон шалтгааныг - Боловсролыг хүмүүнээс нь салгаж авч үздэг байсан, -Бодит орчин буюу ахуйгаасаа "салсан" учраас тогтворгуй байна, -Хүмүүжүүлэх үйлээс нь салангид авч үзсэн. Өөрөөр хэлбэ сургахыг чухалчилж, хүмүүжүүлэх, хүншүүлэхийг орхигдуулсан, - Сургалт - судалгаа - үйлдвэрлэл (аргазүй)-ийн цогц холбоос алдагдсан. Хичээл хоорондын уялдаа холбоо тасалдаж, бие даасан шинжлэх ухан болгон судлах болсон зэрэг гэж үзэж байна.<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
МУБИС нь 2008 оноос эхлэн "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж, Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол төслүүдийг хэрэгжүүлэн, "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - өөрчлөлтийн чиг хандлага гэж үзэж, өөрсдийн туршлага, сургамждаа тулгуурлан, мэргэжлийн багш нар маань энэхүү зөвлөмжийг бичсэн байна. <br/>Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын зорилго нь хүрээлэн байгаль эдийн засаг болоод нийгмийн талаар дан ганц онолын мэдлэг олго бус харин амьдралаа баталгаатай байлгахын тулд ардчилсан нийгэм, өрнөж буй бүхий л үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцож, амьдрал зайлшгүй шаардагдах мэдлэг, чадвар, туршлага эзэмшүүлэн, аливаа асуудалд бодлоготой хандаж, шүүмжлэлтэй сэтгэж, хүн төрөлхтний бүтээсэн үнэт зүйлийг ойлгож, хүндэтгэдэг болгоход оршино. Өнөөгийн боловсрол "Тогтворгүй" болсон шалтгааныг - Боловсролыг хүмүүнээс нь салгаж авч үздэг байсан, -Бодит орчин буюу ахуйгаасаа "салсан" учраас тогтворгуй байна, -Хүмүүжүүлэх үйлээс нь салангид авч үзсэн. Өөрөөр хэлбэ сургахыг чухалчилж, хүмүүжүүлэх, хүншүүлэхийг орхигдуулсан, - Сургалт - судалгаа - үйлдвэрлэл (аргазүй)-ийн цогц холбоос алдагдсан. Хичээл хоорондын уялдаа холбоо тасалдаж, бие даасан шинжлэх ухан болгон судлах болсон зэрэг гэж үзэж байна.<br/> |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Математик, Статистикийн Сургууль <br/> |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Компьютер, Мэдээлэл Технологийн Сургууль |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Физик, Технологийн Сургууль |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Байгалийн Ухааны Сургууль <br/> |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Дүрслэх урлаг, Технологийн Сургууль<br/> |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Түүх, Нийгмийн Ухааны Сургууль |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Монгол Судлалын Сургууль |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Гадаад Хэлний Сургууль |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Биеийн Тамирын Сургууль |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Багшийн Сургууль<br/> |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Сургуулийн Өмнөх Багшийн Сургууль |
|
Title |
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР<br/>Боловсрол Судлалын Сургууль<br/> |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжлийн боловсрол |
|
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжил |
|
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол |
|
Uncontrolled term |
Эллжит хичээл |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |