MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
07254nam a22005177a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210616075206.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
190110b mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
500 |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER |
System control number |
7073 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Source of stock number/acquisition |
Төслөөр ирсэн номууд |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
МУБИС. Ар. БС |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
ДАА |
Classification number |
371 |
Item number |
Ж 129 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Жадамбаа Б |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, ЮНЕСКО-гийн Монголын Үндэсний Комисс |
245 #0 - TITLE STATEMENT |
Title |
Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол |
Remainder of title |
Инноваци курс |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
0 |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Date of publication, distribution, etc. |
2011 |
Place of publication, distribution, etc. |
Улаанбаатар |
Name of publisher, distributor, etc. |
МУБИС-ийн хэвлэх цех |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
72х. |
Other physical details |
Схем, хүснэгттэй |
Dimensions |
25см |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын илэрхийлэл бол хүний хөгжил. Өөрөөр хэлбэл, нийгмийг тогтвортой хөгжүүлэхийн тулд түүнийг бүрэлдүүлз хүмүүс тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой байх ёстой. Иймд тогтвортой хөгжлийн үндэс нь өнөөгийн боловсролыг тогтвортой хөгжихүйц боловсрс болгон өөрчлөн шинэчлэх хэрэгтэй болж байна.<br/>Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын чиглэлээр хэрэгжиж буй төсөл хөтөлбөрүүдийн ихэнх нь байгал ь орчин, боловсролын чиглэлээр үйл ажиллага явуулж байгаа нь сайшаалтай ч, Монгол ахуй, монгол хүмүүний сэтгэлгээ өөрчлөхөд чиглэсэн үйл ажиллагаа төдий л үр дүнтэй болж чадахгүй байгаа ажиглагддаг.<br/>“Билиг” сэтгэлгээтэй Дорны гүн ухаанд суурилсан “Тогтвортой хөгжил" загварын дагуу хувирган өөрчлөхийн тулд бид өөрсдийн онолыг боловсруулан та бүхэнд хүргэж байна. Энэхүү онолыг дэвшүүлэхдээ 2008 оноос эхлэн “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол” - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр “Тогтвортж хөгжлийн боловсрол”, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр “Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол” төслүүдийг хэрэгжүүлэн, тодорхой туршлага хуримтлуулсны үндсэн өөрийн гэсэн онол боловсруулсан болно.<br/> |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc. note |
Номзүй х.69-72 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын илэрхийлэл бол хүний хөгжил. Өөрөөр хэлбэл, нийгмийг тогтвортой хөгжүүлэхийн тулд түүнийг бүрэлдүүлз хүмүүс тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой байх ёстой. Иймд тогтвортой хөгжлийн үндэс нь өнөөгийн боловсролыг тогтвортой хөгжихүйц боловсрс болгон өөрчлөн шинэчлэх хэрэгтэй болж байна.<br/>Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын чиглэлээр хэрэгжиж буй төсөл хөтөлбөрүүдийн ихэнх нь байгал ь орчин, боловсролын чиглэлээр үйл ажиллага явуулж байгаа нь сайшаалтай ч, Монгол ахуй, монгол хүмүүний сэтгэлгээ өөрчлөхөд чиглэсэн үйл ажиллагаа төдий л үр дүнтэй болж чадахгүй байгаа ажиглагддаг.<br/>“Билиг” сэтгэлгээтэй Дорны гүн ухаанд суурилсан “Тогтвортой хөгжил" загварын дагуу хувирган өөрчлөхийн тулд бид өөрсдийн онолыг боловсруулан та бүхэнд хүргэж байна. Энэхүү онолыг дэвшүүлэхдээ 2008 оноос эхлэн “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол” - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр “Тогтвортж хөгжлийн боловсрол”, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр “Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол” төслүүдийг хэрэгжүүлэн, тодорхой туршлага хуримтлуулсны үндсэн өөрийн гэсэн онол боловсруулсан болно.<br/> |
|
Title |
Тогтвортой хөгжил - Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол<br/><br/> |
|
Title |
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын стратеги, зарчим, хандлагууд |
|
Title |
ТХБ-ын үзэл санааг хэрэгжүүлэх арга замууд<br/> |
|
Title |
ТХБ-ын үзэл санааг сургалтын хөтөлбөрт тусгах нь<br/> |
|
Title |
ТХБ-ын үзэл санааг танхимын сургалтаар олгох нь<br/> |
|
Title |
Дэд бүлэг: Монголчуудын ертөнцийг үзэх үзэл дэх “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”<br/> |
|
Title |
“Тогтвортой хөгжил” загвар, түүний мөн чанар<br/> |
|
Title |
“Тогтвортой хөгжил”-ийн үндсэн ухагдахуунууд<br/> |
|
Title |
“Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”<br/> |
|
Title |
“Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”- ын үндсэн зарчим<br/> |
|
Title |
“Тогтвортой хөгжүүлэхүйц боловсрол” - ын зорилго, агуулга, аргазүй, үнэлгээ<br/> |
|
Title |
Гутгаар бүлэг: Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол ба ирээдүйн багш<br/> |
|
Title |
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой багшийн дүр төрх<br/> |
|
Title |
ТХБ-ын талаар МУБИС-д баримталж буй үзэл санаа, зарчим |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол инноваци курс |
|
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжил |
|
Uncontrolled term |
Тогтвортой хөгжлийн боловсрол |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Тунгалаг Б . |
|
Personal name |
Нэмэхжаргал Т. |
|
Personal name |
Баяричмэг З. |
|
Personal name |
Чулуунаа Г. |
|
Personal name |
Эрдэнэчимэг Л. |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |