Лавай 2020 №24 : Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл / Ер.ред.Р. Мижиддорж дэд проф.
Material type:
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Тогтмол хэвлэл | МУБИС Төв номын сан Тогтмол хэвлэлийн танхим | 370 Л 111 (Browse shelf (Opens below)) | Available | TFM210781 | ||
Тогтмол хэвлэл | МУБИС Төв номын сан Тогтмол хэвлэлийн танхим | 370 Л 111 (Browse shelf (Opens below)) | Available | TFM210782 | ||
Тогтмол хэвлэл | МУБИС Төв номын сан Тогтмол хэвлэлийн танхим | 370 Л 111 (Browse shelf (Opens below)) | Available | TFM210783 |
Монгол цэцэрлэгийн хүүхдүүд, цэцэрлэгийн хүүхдүүдийн хөгжлийн түвшний судалгаа.
Bernhard Nagel, Erik Danay
Мэдээлэл зүйн боловсролын бодлогын шинэчлэл.
Д. Цэдэвсүрэн
Синерги ухагдахууныг нэгэн ертөнцийн хандлагаар шинжсэн үр дүн.
Б.Жадамба, Т.Ганбаатар, С.Батхуяг
Өндөр зэрэглэлийн тамирчны огцом өргөлтийн гүйцэтгэлийн шинжилгээ. Lu Shuang, Lin, Б. Бат-Отгон
Оюутны бэрхшээлийг даван туулах арга замыг судлах нь.
Т.Булганзаяа
Гуравдугаар ангийн сурагчдын унших чадварын чанарын асуудал.
Г.Бямбацэрэн
Монгол, Хятад ба Япон улсын математикийн сурах бичгийн агуулгын бүтцийг харьцуулсан судалгаа.
Chun Ling
Биеийн тамирын хичээлд оюутныг идэвхжүүлж, чадваржуулах зарим боломж.
Чүн Ян, Ү.Шиян Юи, С.Туул
Багш боловсролын хөтөлбөрийн үр өгөөж ба багшлахуйд бэлтгэгдсэн байдал.
С. Энхтүвшин
Оюутны бие даалтын ажилд зөвлөн туслах механизм (‘‘Хүүхдийн хэл ярианы хөгжил” хичээлийн жишээн дээр)
Ц.Наранцэцэг
Юань, Минь Чингийн үеийн Монгол, Хятад уран зохиолын харьцуулсан судалгаа
Сод
МУБИС-иас эрхлэн хэвлүүлж буй энэхүү сэтгүүлийн нийтлэлийн бодлого нь багш боловсролын шинэчлэлийн талаарх олон улмын болон монгол орны туршлага судалгаа, шинэ санааг түгээн дэлгэрүүлэх, мэдээлэх, хэлэцүүлэхэд чиглэгддэг ба дугаар бүрийн нийтлэлд Судалгаа, судалгааны аргазүй ба судлаачийн бичих чадвар, Сургууль багш нарын ахмтын ажиллагаа, түншлэл клиник профессор, Багшийн шинэ загвар сургалтын шинэ хөтөлбөрүүд эдгээрийн хэрэгжилт, Багш бэлтгэдэг их дээд сургууль ЕБС цэцэрлэгийн багш нарын мэргэжлийн чадавхийн хөгжил, Мэдээлэл ба бусад асуудлууд гэсэн гол асуудлууд юм.
There are no comments on this title.