Суралцагч бүрийн ялгаатай байдлыг харгалзаж сургалтыг зохион байгуулах боловсролын бодлогын хэрэгжилт : Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Р. Намжилдагва ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Г.Өлзийсайхан

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Publisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2021Description: 46 хуудастай График 30смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Contained works:
  • Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль)
Subject(s): DDC classification:
  • 21 371.39 Д473
Online resources:
Contents:
1-р бүлэг Суралцагч бүрийн ялгаатай байдлыг харгалзсан сургалтын онол арга зүй
2-р бүлэг Суралцагч бүрийн ялгаатай байдлыг харгалзаж сургалтыг зохион байгуулах үр дүнд хийсэн судалгаа
Dissertation note: Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.39 Д473 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM2802
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.38 Д 881 Хөдөөгийн ерөнхий боловсролын сургуулиудын клуб, дугуйлангийн үйл ажиллагаанд хийсэн судалгаа. Магистрын бүтээл 371.384 T93 Оюуны тоглоомоор дамжуулан сурагчдын сэтгэхүй хөгжүүлэх нэгэн хувилбар : 371.39 Д 516 Хөгжүүлэх сургалтын зохион байгуулалт, судалгаа, үр дүн: Магистрын бүтээл. 371.39 Д473 Суралцагч бүрийн ялгаатай байдлыг харгалзаж сургалтыг зохион байгуулах боловсролын бодлогын хэрэгжилт : 371.392 Х 452 2-4 хүртэлх насны хүүхдэд монтессори арга зүйг туршсан нь: Магистрын бүтээл. 371.394 3 M55 Суралцагчдын бие даан сурах чадварыг хөгжүүлэх арга зүйн туршилт, үр дүн: ӨМӨЗО-ны Шилийн гол аймгийн Сөнөд багийн бага сургуулийн англи хэлний сургалтын жишээн дээр : Гадаад хэлний боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.394 Ш663 Кэмбрижийн бага, дунд боловсролын мэдээлэл зүйн стартер хөтөлбөрийг үндэсний суурь боловсролын хөтөлбөртэй харьцуулсан судалгаа:

Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

Номзүй (хуудас 44)

1-р бүлэг Суралцагч бүрийн ялгаатай байдлыг харгалзсан сургалтын онол арга зүй

2-р бүлэг Суралцагч бүрийн ялгаатай байдлыг харгалзаж сургалтыг зохион байгуулах үр дүнд хийсэн судалгаа

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.

Монгол Кирил

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077