Хичээлийн судалгааны TBLA арга зүйн онол хэрэглээ Ред. Г. Баярмаа, Д. Соронзон
Material type:
- 978-9919-9738-0-3
- 21 375 Х-375
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ABM22311 | ||||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ABM22312 | ||||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAMS538 | ||||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAMS539 | ||||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAMS540 | ||||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAMS541 | ||||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM211643 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM211644 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM211645 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM211646 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 375 Х-375 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM211647 |
Browsing МУБИС БС номын сан shelves, Shelving location: Үнд. /БС Close shelf browser (Hides shelf browser)
Номзүй х.98
Хичээлийн судалгааны түүх
Хичээлийн элементүүдийг TBLA арга зүйгээр шинжлэх боломж
TBLA арга зүйн ашиглан хийсэн хичээлийн дүн шинжилгээний жишээ
There are no comments on this title.