Хичээлийн технологи / Зохиогч: Урианхан Ц. Баасандорж ; Редактор: С. Батхуяг
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 9789919261597
- 21 371.1 Б109 2021
This record has many physical items (62). View all the physical items.
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Үнд. фонд /Төв Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.1 Б109 2021 Хичээлийн технологи / | 371.1 Б109 2021 Хичээлийн технологи / | 371.1 Б109 2021 Хичээлийн технологи / | 371.1 Б109 2021 Хичээлийн технологи / | 371.1 Б109 2023 Түүх, нийгмийн ухааны дидактик / | 371.1 Б109 2023 Түүх, нийгмийн ухааны дидактик / | 371.1 Б109 2023 Түүх, нийгмийн ухааны дидактик / |
Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)
Номзүй (хуудас 174-178)
Хичээл -- Хичээлийн агуулга -- Хичээлийн хэрэглэгдэхүүн Хичээлийн технологийн шинэчлэлийн чиг хандлага Хичээлийн технологийн шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх арга зам
Хүн төрөлхтөн түүхэн хөгжлийнхөө явцад өөрсдийн хуримтлуулсан мэдлэг, туршлагаа үр хүүхэд, хойч үедээ өвлүүлэх, тэднийг амьдралд бэлтгэх нэгэн үр дүнтэй агаад өвөрмөц “үйлдвэрлэл” нээж олсон нь хичээл аж. Хичээл нь төдийгөөс өдий хүртэлх урт удаан зам туулахдаа улам бүр боловсорсоор эдүгээ өөрийн тогтсон технологи бүхий "үйлдвэрлэл” болжээ. Хичээлийн технологи нь тогтонги хөдөлгөөнгүй зүйл биш бөгөөд аливаа үйлдвэрлэлийн технологийн нэгэн адил нийгэм, цаг үеэ даган байнга шинэчлэгдэн хөгжиж ирсэн бөгөөд хөгжсөөр байна.
Энэхүү хичээлийн технологи, түүний шинэчлэл, хөгжлийн чиг хандлагыг судалж сургалтад мөрдөх нь сургууль, багш нарын өмнө тулгамдсан асуудлын нэг юм. Учир нь аль ч шатны сургуулийн өдөр тутмын үндсэн үйлдвэрлэл нь хичээл, тэрхүү үйлдвэрлэлийг эрхлэгчид нь багш нар билээ. Иймд сургууль, багш нарын бүтээгдэхүүнийхээ чанар, үр өгөөжийг дээшлүүлэх нэгэн зам нь үйлдвэрлэлийнхээ технологийг судалж эзэмших, мөрдөн хэрэгжүүлэх, улмаар нийгэм, цаг үеийн шаардлагын дагуу шинэчлэн сайжруулж байх явдал билээ...
монгол (кирилл)
There are no comments on this title.