Суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих арга зүйн туршилт үр дүн : МУБИС-ийн Англи хэлний багш бэлтгэх сургалтын жишээн дээр / Удирдсан: академич Б. Жадамба, доктор (Ph.D) профессор Г. Цогзолмаа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Бурмаа, доктор (Ph.D) профессор Ж. Сүхбаатар

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2021Description: 116 хуудастай CD 12x12 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Contained works:
  • Боловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
Subject(s): DDC classification:
  • 21 378.17 X631
Online resources:
Contents:
1-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих үзэл баримтлал нөлөөлөх хүчин зүйлс арга зүй
2-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлын судалгаа түүнийг сургалтанд харгалзах хүчин зүйлс суралцахуйг дэмжих арга зүйн нэгэн хувилбар туршилт үр дүн
Dissertation note: Боловсрол судлалын ухаанаар доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл Боловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Докторын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 378.17 X631 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM290
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
378.125 Б335 Политехникийн коллеж , МСҮТ-д ажиллаж буй мэргэжлийн багш нарын судалгаа , бэлтгэх арга зам , гарцыг тодорхойлох нь 378.155 А753 2021 Оюутны мэдээлэл, холбооны технологийг хэрэглэх чадварын судалгаа: БНХАУ-ын ӨМБИС-ийн багш мэргэжлээр суралцаж буй оюутны жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 378.155 Ц26 2024 Дээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн чанарын дотоод баталгаажуулалтад талуудын оролцооны өнөөгийн байдлын судалгаа: Ажил олгогч, төгсөгчдийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 378.17 X631 Суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих арга зүйн туршилт үр дүн : МУБИС-ийн Англи хэлний багш бэлтгэх сургалтын жишээн дээр / 378.17 А 486 Дээд боловсролын цахим сургалтын онцлог өнөөгийн байдал Магистрын бүтээл 378.17 Г 20 Их дээд сургуулиудыг сургалт, судалгааны ажлын өнөөгийн байдал 378.17 Т 784 Сургалтын идэвхтэй аргуудыг хэрэглэж туршсан үр дүн. Докторын бүтээл Мэргэжлийн сургалт үйлдвэрлэлийн төвийн химийн хичээлийн жишээн дээр

Боловсрол судлалын ухаанаар доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл Боловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)

Номзүй (хуудас 110-115)

1-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих үзэл баримтлал нөлөөлөх хүчин зүйлс арга зүй

2-р бүлэг Суралцагчдын ялгаатай байдлын судалгаа түүнийг сургалтанд харгалзах хүчин зүйлс суралцахуйг дэмжих арга зүйн нэгэн хувилбар туршилт үр дүн

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол Кирил

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077