Математикийн багшид өгөх зөвлөмж: № 7, 8, 9, 10, 11 : Математикийн түүх, математикийн боловсролын онол арга зүй, бодлого бодох арга барил, математикч эрдэмтдийн судалгаа / Зохиогч: Профессор Балдоржийн Сандагдорж
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 21 510.071 С299
This record has many physical items (60). View all the physical items.
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Суд.танхим 4 Close shelf browser (Hides shelf browser)
Ном зүйтэй
№7. Оросын Холбооны Улсад математик боловсролыг хөгжүүлэхэд баримтлах үзэл баримтлал -- Математик Индукц -- Тригнометрийн функцүүдийн функционал чанар -- Дифференциал тэгшитгэлийн эхлэл -- Суралцагчдыг геометрийн мэдлэгийг системчлэх тухай -- Po Leung Kuk 21th Primary Mathematics World Contest -- Уулзвар бүсийн математикийн XXI олимпиад -- Сэлэнгэ аймгийн ахмад багш Э.Дондогдоржийн нэрэмжит математикийн II олимпиад -- Амеркийн Математикийн олимпиад 2016 -- Excel програм ашиглан судалгаа шинжилгээ хийх --
№8. Ерөнхий боловсролын сургуулийн геометрийн сургалтад ашиглагдаж байсан болон хэрэглэгдэж буй ном, сурах бичиг, гарын авлагын судалгаа -- Функционал тэгшитгэлийг бодохдоо Кошийн Тэгшитгэлийг ашиглах нь -- Говийн бүсийн Политехник коллеж, Мэргэжлийн сургалт үйлдвэрлэлийн төвийн багш сурагчдын математикийн уралдаан -- Эрдёш-Гинзбург-Зивийн теорем -- Лагранжийн томъёонууд -- Уулзвар бүсийн математикийн XXII олимпиад -- Po Leung Kuk 22th Primary Mathematics World Contest -- Монголын математикийн оюутан багшийн Траск-н өнөөгийн байдал түүнд нөлөөлөх хүчин зүйл -- Төсөөгийн харьцаа, түүний хэрэглээ -- Комбинаторикийн эхлэл -- Сургалтад хамрагдсан багш нараас сорил авсан дүн -- №9. Математикийн олимпиадын туршлага, сургамж Петрийн нэрэмжит Сант-Петербургийн политехникийн их сургууль -- Математикийн олимпиад Магадлалын онолыг хэрэглэх жишээ Монгол Хятад 2 улсын суурь боловсролын математикийн "Тоо тоолол ба Алгебр" агуулгын харьцуулсан судалгаа -- Комплекс тооноос язгуур гарах Огторгуйн геометрийн бодлого бодох эзэлхүүний арга Naplan-ны үр дүнд сайжирсан ерөнхий боловсролын сургуулийн онцлог шинж чанарууд -- Аналитик үргэлжлэл ба 1+2+3...= Занковын сургалтын систем -- №10. Монгол улсын гавъяат багш, доктор, профессор Дамбын Шагдарын мэндэлсний 90 жилийн ойн эрдэм шинжилгээний хурал -- Э. Цацралын илтгэл (Монгол хэл дээр) -- Улсын математикийн 57-р олимпиад, I, II шатны шалгаруулалт -- Олон улсын математикийн уралдаан. Индонез 2021 -- Дунд ангийн хувийн төрөл -- Дунд ангийн багийн төрөл -- Бага ангийн ганцаарчилсан төрөл -- Бага ангийн багийн төрөл -- Хариу, дунд ангийн зарим бодлогуудын бодолт -- Ардын багш, академич А. Мекей багшийн нэрэмжит баруун бүсийн Математикийн 7-р олимпиад -- Солонгосын элсэлтийн ерөнхий шалгалтын тухай -- Ираны Геометрийн 8-р олимпиад -- Оксфорд их сургуулийн профессор, олон улсын математикийн нийгэмлэгийн ерөнхийлөгч асан Жон М. Боллтой хийсэн ярилцлага -- Комплекс тооны тригонометр хэлбэр -- №11. Уралдаан, тэмцээн ба математик боловсрол -- Үйлдвэрлэлийн математик загварчлал -- Ж.Мөнхтөрийн нэрэмжит хөдөө, орон нутгийн математикийн багш нарын анхдугаар олимпиад -- Сорилго -- МУ-ын гавьяат багш Н.Өлзийн нэрэмжит Математикийн ХХ нээлттэй олимпиад -- 21-р зууны дунд сургуульд геометр хэрэгтэй юу? -- ХИЕХ ба ХБЕХ -- PISA-ийн Математик боловсролд үзүүлэх бодлогын нөлөө: Норвегийн жишээ -- Их, дээд сургууль,коллежид элсэх математикийн шалгалтууд /ОХУ, Украйн, Япон, Монгол өгүүллүүдийг харьцуулсан товчлол/ -- Монголын математикийн олимпиадын дархан аварга багш Б.Ганбилэгийн нэрэмжит "ИКОСАЭДР-29" математикийн олимпиад --
Энэхүү зөвлөмжид математикийн түүх, математикийн боловсролын онол арга зүй, бодлого бодох арга барил, математикч эрдэмтдийн судалгааны талаар өгүүлсэн.
монгол (кирил)
There are no comments on this title.